Ik heb een 2e handse zwarte toyota aygo een half jaar geleden gekocht en heb daarbij een waxoyl behandeling gekregen. Ik weet dat ik geen andere producten mag gebruiken, maar heb niet braaf de auto gewassen met waxoyl producten, wel met water afgespoeld en dergelijke. Maar na deze strenge winter met al het zout op de weg en de sneeuw, vraag ik me af in hoeverre er nog waxoyl op mijn auto zit. ALs het er niet meer op zit, ga ik mijn auto behandelen met het 5 stappenplan.
Op dit moment durf ik het nog niet aan om te gaan kleien en te waxen ivm mijn waxoyl. Ik heb wel een born to be mild shampoo gekocht om hem te wassen, nog niet gebruikt. Als ik ga kleien, dan haal ik mijn waxoyl eraf... zo zonde... aan andere kant, ik kreeg de waxoyl behandeling gratis.
Enig advies?
Op dit moment durf ik het nog niet aan om te gaan kleien en te waxen ivm mijn waxoyl. Ik heb wel een born to be mild shampoo gekocht om hem te wassen, nog niet gebruikt. Als ik ga kleien, dan haal ik mijn waxoyl eraf... zo zonde... aan andere kant, ik kreeg de waxoyl behandeling gratis.
Enig advies?