• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe zie ik of mijn waxoyl nog op mijn auto zit

Ik zal het uitleggen, het was hetzelfde als bij Fredjuh84, ik kreeg het erbij. Achteraf gezien heb ik had ik beter kunnen zeggen "de groeten met je waxoyl" want 3 jaar garantie er op is natuurlijk de grootste oplichterij die je kan verkopen. En na de schade zat het gewoon in het verzekerde bedrag, ik moet eerlijk zeggen dat ik tot op het laatste moment getwijfeld heb om de waxoyl terug aan te laten brengen, uiteindelijk toch laten doen. Het bewijst voor mij dat ik het nooit meer moet hebben. Vandaar dat ik ook op dit topic heb gereageerd (ik lees al tijden mee op dit forum, maar heb te weinig verstand ervan om iets zinnigs te zeggen, nu kon ik het niet laten).
Ik moet wel zeggen dat het en bij Toyota en Suzuki erg netjes was aangebracht, geen horror verhalen die je hier wel eens lang ziet komen van garages die met een stuk wc-papier auto's poetsen.
Binenkort (na het strooiseizoen) ga ik weer aan de slag met de Meg's, eerst mijn Suz en daarna het Toy van het meisje. Dus ik vermaak wel weer komende tijd :party:

Grtz
Stefan
 
3 jaar garantie kunnen ze prima waarmaken hoor..

alleen moet je je dan aan de voorwaarde houden..

dit betekend, alleen wassen met hun shampoo (waar vast wel iets van waxoyl in te vinden is)
alleen afspuiten me water tussendoor..

en eens in de zoveel tijd (4 keer per jaar??) moet je daar terug heen, ter controle enzo..
daar doen ze er lekker een nieuwe laag overheen.. en ben je alsnog beschermd..

dan is 3 jaar prima uit te houden, en zal jij echt niet ontevrede zijn.

maar niemand doet dat uiteraard.. vandaar datje die rommel er dan net zo goed vanaf kan halen..
me buurman krijgt vrijdag zijn nieuwe wagen.. die heeft ook waxoyl erbij gekregen, het zal mij benieuwen
 
en daar achter staan: kunnen ze het volgens mij nog niet waarmaken..

met andere woorden: niet getest..

elke week die spraywax er overheen, dan zou het heel goed een aantal maanden kunnen houden denk ik..

maar ik heb dan zoiets van: iedereen neemt toch die super laag, zodat het wassen makkelijker gaat??
en dan nog elke week spray waxen??
 
dit betekend, alleen wassen met hun shampoo (waar vast wel iets van waxoyl in te vinden is)
alleen afspuiten me water tussendoor..

en eens in de zoveel tijd (4 keer per jaar??) moet je daar terug heen, ter controle enzo..
daar doen ze er lekker een nieuwe laag overheen.. en ben je alsnog beschermd..
In de voorwaarden staat dat je met een milde shampoo moet wassen en regelmatig insprayen. De gemiddelde Suzuki rijder komt zeker geen 4 keer per jaar bij de dealer en naar het schijn is er verder geen behandeling nodig.

Ik zal het voor de gein eens uitzoeken. Wordt vervolgt!
 
UPDATE:

Heb mijn auto nog niet onderworpen aan het 5 stappenplan. Heb mijn auto gewassen met born to be mild, de glans was prima. (Geeft mij gevoel dat waxoyl er nog op zit) Heb alleen gevoel dat qua sheeting/beading het niet veel doet. Vervolgens heb ik QD+ aangebracht, WAT EEN GLANS! Alsof ie weer nieuw is, iedereen op mn werk zag het! Heb ook nog natty blue, kan dat ook nog gaan aanbrengen. Voorlopig wacht ik nog even met kleien polishen e.d.
:D