• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Honda Accord 2010 Zwart Polishen en Waxen

Haha, ja gelukkig wel (vanmorgen genomen die foto)
Ga morgen met de zijkanten bezig, maar ik zal s kijken naar die remover.
Het probleem met die hars is eigenlijk dat het er al te lang op zit.. (is gebeurd in Italië afgelopen zomer).
Maar heb alles wel grondig gekleid en er is ook wel degelijk veel van afgekomen maar als je het dan polijst zie je natuurlijk alle oneffenheden nog veel meer, en die hars zit er gewoon keihard op vast (beetje jammer eigenlijk).
In ieder geval bedankt voor de tip.
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetennn.
 
Mooi resultaat behaald
Zit een mooie glans en reflectie in nu.
En je ruimte om in te werken is ook lekker ruim.
Succes morgen met de zijkanten!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 
@HondaAccordCU2 ,als het echt hars is Valma harsverwijderaar goed. Had er eigenlijk al af moeten wezen voor het polijsten anders draait die rommel mee in je polijstpad met alle gevolgen van dien...
@Jansen Was Valet pro Tar&glue niet meer bedoeld voor teerspetters of werkt dat ook echt goed op hars spetters. Ik ben zelf niet zo van de Valma maar die harsverwijderaar is een uitzondering.
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
@Ric325i Een vriend van me had ooit flinke harsplekken op z'n auto en daar werkte het goed mee. Op het eerste gezicht leek het niks te doen, maar na een paar minuten werd de hars zacht en kon je het zo wegvegen.
 
@HondaAccordCU2 ,als het echt hars is Valma harsverwijderaar goed. Had er eigenlijk al af moeten wezen voor het polijsten anders draait die rommel mee in je polijstpad met alle gevolgen van dien...
@Jansen Was Valet pro Tar&glue niet meer bedoeld voor teerspetters of werkt dat ook echt goed op hars spetters. Ik ben zelf niet zo van de Valma maar die harsverwijderaar is een uitzondering.
Jaa dat dat valma harsverwijderaar goed spul is had ik gelezen, maar het ging er ook niet af tijdens het polijsten dus is het misschien niet beter dat ik een fles IronX koop? Of denk je dat dat valma spul voldoende werkt? En hoe moet ik het aanbrengen? Groet, Ruben
 
Ik blijf met die harsverwijderaar over de hars wrijven en dan zie je het plekje "wegsmelten" daarna clean ik dat stukje ff met een cleaner (prof polish bv of een mild polijstmiddel) en dan weer in de wax zetten.
@Jansen ik zal het ook eens proberen met dient Valet pro.
@HondaAccordCU2 Iron x pakt ijzerdeeltjes aan maar ik betwijfel of het ook bij harsplekken werkt.
 
Ik blijf met die harsverwijderaar over de hars wrijven en dan zie je het plekje "wegsmelten" daarna clean ik dat stukje ff met een cleaner (prof polish bv of een mild polijstmiddel) en dan weer in de wax zetten.
@Jansen ik zal het ook eens proberen met dient Valet pro.
@HondaAccordCU2 Iron x pakt ijzerdeeltjes aan maar ik betwijfel of het ook bij harsplekken werkt.
Oke ik zal morgen even kijken of ze het bij onze plaatselijke automaterialen dealer hebben. Kan ik er direct morgen mooi mee aan de slag en er zit nu toch nog geen wax op dus al ik nog een keertje even moet polijsten is niet zo'n probleem, kost wel weer tijd natuurlijk maar met die harsplekjes (het zijn er nog al wat) lijkt het eigenlijk niet mooi afgewerkt.
En dat IronX ook zou werken had ik gelezen op auto-krassen-wegpoetsen.nl die meneer zei dat het het vuil gewoon losweekt als het ware, afspoelen en klaar. Maar ze verkopen IronX sws niet hier in de buurt dus dan moet ik weer wachten dus morgen eerst even de Valma proberen, wss hebben ze die wel..
Laat het morgen wel even horen of het is gelukt..
Groet Ruben