Beste mensen ik heb even een paar vragen.
Aller eerst laat ik even mijn auto zien.
Ik vind dat deze auto wel even een mooie detail beurt kan krijgen.
Heb zelf al een beetje ervaring met poetsen maar nog geen echte product kennis.
Ik wilde de volgende stappen gaan doen
met het 2 emmers systeem >> Meguiar's gold class car wash
Vervolgens kleien echter weet ik nog niet welke ik daar beste voor kan gebruiken
dacht zelf aan Dodo Juice - Born Slippy clay lube refill concentrate (1:10) - 250ml en dan met een klei natuurlijk.
Vervolgens polijsten deze kan ik van een vriend lenen welke pads erop zitten durf ik niet meer te zeggen.
daarna had ik Poorboys World - Black Hole in mijn hoofd
en als laatste de wax Dodo Juice - Purple Haze wax
Als ik tevens op evenementen sta met welk product kan ik dan op locatie zelf nog even dingen poetsen mocht ik onderweg vuil hebben opgepakt?
is daar de Poorboys World - Spray and Wipe geschikt voor??
En de velgen hier ziet het er nog wel redelijk uit maar het is niet meer echt wit wat helpt daar tegen??
Een hoop vragen maar als ze beantwoord zijn ben ik blij.
Tevens weet ik dat er veel op de forum te lezen is en heb gezocht maar ik word er nog niet veel wijzer van wat nou goed is voor een rode lak.
Aller eerst laat ik even mijn auto zien.
Ik vind dat deze auto wel even een mooie detail beurt kan krijgen.
Heb zelf al een beetje ervaring met poetsen maar nog geen echte product kennis.
Ik wilde de volgende stappen gaan doen
met het 2 emmers systeem >> Meguiar's gold class car wash
Vervolgens kleien echter weet ik nog niet welke ik daar beste voor kan gebruiken
dacht zelf aan Dodo Juice - Born Slippy clay lube refill concentrate (1:10) - 250ml en dan met een klei natuurlijk.
Vervolgens polijsten deze kan ik van een vriend lenen welke pads erop zitten durf ik niet meer te zeggen.
daarna had ik Poorboys World - Black Hole in mijn hoofd
en als laatste de wax Dodo Juice - Purple Haze wax
Als ik tevens op evenementen sta met welk product kan ik dan op locatie zelf nog even dingen poetsen mocht ik onderweg vuil hebben opgepakt?
is daar de Poorboys World - Spray and Wipe geschikt voor??
En de velgen hier ziet het er nog wel redelijk uit maar het is niet meer echt wit wat helpt daar tegen??
Een hoop vragen maar als ze beantwoord zijn ben ik blij.
Tevens weet ik dat er veel op de forum te lezen is en heb gezocht maar ik word er nog niet veel wijzer van wat nou goed is voor een rode lak.