• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Honda Civic Hybrid - poets debut

Zo dan... vandaag was het een mooie dag voor het interieur...

Gevolgde procedure... eerst de boel stof vrij gemaakt met de swiffer duster (wereld ding btw!)

Daarna met een meg. microfiber doek en Meg. NXT Tech. Protectant al het kunstof te grazen genomen
het 'leek' erop dat het ging glanzen, maar na het 'nawrijven' met een microfiber doek was de hoogglans (gelukkig) weg.
Hoogglans moet je van houden (=smaak).

Daarna al het leer (pfff... veel koe zeg!) ingewreven met een witte katoenen doek en Meg. Gold Class Leather
Cleaner and Conditioner. Zo dan... nieuw leer LUST ook voeding hoor! Dat zoog erin als een spons! Niet te lang
mee wachten dus... ook niet met herhalen hiervan ;)

Anyway... a picture paints a thousand words... so here goes...

Voor:
IMG_1057-before.jpg


Na:
IMG_1066-after.jpg


Voor:
IMG_1058-before.jpg


Na:
IMG_1067-after.jpg


Voor:
IMG_1059-before.jpg


Na:
IMG_1068-after.jpg


Voor (leuk he kindervoetjes... ideaal oefen materiaal voor het detailen):
IMG_1062-before.jpg


Na:
IMG_1069-after.jpg


En nog wat shots 'na':
IMG_1064-after.jpg


IMG_1070-after.jpg


En 'onder' de motorkap hoort natuurlijk ook bij het 'interieur', toch?
IMG_1061-after.jpg


Wederom zeer benieuwd naar jullie reacties...

Greetz,
Hybrid

Ps. ik zag hier en daar nog een pluisje, sorry!!!
 
Thanks Marcus!

Motorruimte...
eerst met een oude lap met osmose water...
toen nagedroogd met een microfiber en die was na afloop NIET meer herkenbaar als zijnde geel! :d

En omdat er nog 1 doek helemaal doordrenkt was met de Nxt tech protectant van m'n interieur actie...
heb ik die maar eens door m'n motorruimte gejaagd... waarschijnlijk is het daar niet voor bedoeld, maar
ik dacht ach, what the heck, die doek gaat toch de was in straks. That's all...
 
Hybrid

Een heel mooi resultaat hoor ik heb pas 80,000 km op mijn teller maar schaam me als ik jouw motor zie
 
Joost zei:
Even opletten namelijk: op mijn autobritefoamer staan de + en de - omgedraaid.Dus je denkt dat je hem voluit zet, maar niets is minder waar. Je draait em juist dicht.

Oh, vandaar... rofl

Ik heb 'm altijd helemaal op - staan, als ik 'm meer naar + draai wordt het waterig. Vond het al wat onlogisch... :D


Prachtig hoe schoon je wagen is Hybrid! :cool:
 
Hybrid zei:
Ok, wordt nu ECHT tijd voor een zwaardere K*rcher... af en toe net iets te weinig druk...
weer 1 voor op de boodschappen lijst... euh...schat... ik moet je wat vertellen.... o:)

Greetz,
Hybrid
Wat voor een Kärcher heb jij dan?

Gr. arno
 
Hybrid zei:
Ok, wordt nu ECHT tijd voor een zwaardere K*rcher... af en toe net iets te weinig druk...
weer 1 voor op de boodschappen lijst... euh...schat... ik moet je wat vertellen.... o:)

Greetz,
Hybrid
Wat voor een Kärcher heb jij dan?

Vermeld het even https://forum.Carclean.com/Default.aspx?g=posts&t=361

Gr. arno
 
De K 2.01 (licht dingetje)... staat hierboven ook al vermeld btw.

Anyway, vandaag weer even aan het experimenteren geweest met m'n foam gun
en JAWEL! Oplossing gevonden... het zit hem dus in de - stand!
- betekend dus niet minder foam, maar minder water doorstroom en... dus... MEER FOAM!
FLOP FLOP FLOP... daar waren ze hoor! Dikke vette schuim vlokken, mooi laag dikke sneeuw
en in 1 keer de hele fles foam oplossing leeg! YES!!! FEEST!!!!
Kids dikke pret... ik uiteraard ook! Helemaal dus top die foam gun!
 
Hybrid zei:
1 keer de hele fles foam oplossing leeg! YES!!! FEEST!!!!
Kids dikke pret... ik uiteraard ook! Helemaal dus top die foam gun!
Volgens mij kan het niet anders dat dat "weken" d.m.v. een foam-gun een voordeel moet zijn, omdat het schuin niet zo snel van je auto af is als water.

Je auto ziet er TOP :cool: uit, plaatje :cool:
 
@CXPeu
Dank voor je complimenten!
Ja, nu ik de werking (plus / min knop) onder de knie heb is dit een absolute aanrader!
Of... mag ik hier misschien zelfs voorzichtig zeggen... een must.