• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Honda eigenaar

silvan89

Detailing rookie
2 jan 2011
6
0
Hallo, mijn naam is Silvan en ben woonachtig in Noord Brabant. Ik ben de eigenaar van een honda accord 2.0 vtec. Ik heb een aantal jaar in de VS gewoond waar mijn detail obsessie is begonnen en hoop op dit forum nog wat extra kennis op te doen / delen.
 
Welkom en verras ons vooral met je ervaringen. Dankzij internet is de USA maar een klikje verwijderd, maar wie weet heb je nog nieuwe dingen voor ons.
 
Welkom Silvan,

Wij willen foto's van die mooie Honda!
Kleine tips om je honda nog wat mooier te maken;
Sport Grille plaatsen
Ramen tinten
Achterlichten blinderen
Andere uitlaat
Honda en accord letters verwijderen.

Een maat van mij heeft dit met zijn accord gedaan en dat staat super vet! :D

greetz Simon

p.s. maak eens een foto van die collectie poetsartikelen :party:
 
Welkom, kun je eens wat plaatsen ? Ben wel benieuwd hoe hij er bij staat. een accord kan nl. erg mooi gedetailed worden.
 
Ha Silvan! Goh, waar ken ik je toch van?

Hehe, dankzij Silvan is mijn detailing 'obsessie' begonnen, lol.

#Edit: Hee Simon! Jij ook hier?!

#Edit2:
Silvan, hier btw een topic dat ik had aangemaakt een poos geleden... Ik ben dus ook nog een carclean-forum noobie, haha.
https://forum.Carclean.com/cc_postst7473/Mazda-MX5-British-Racing-Green--flinke-poetsbeurt.aspx
 
Ik zal dit weekend eens wat foto's plaatsen ( nadat ik hem heb kunnen poetsen :grinning: )

In het topic collecties heb ik vast een foto geplaatst van mijn huidige collectie. Dacht altijd dat ik veel had, maar valt nogal mee als ik kijk wat sommige hier allemaal hebben.
 
silvan89 zei:
Ik zal dit weekend eens wat foto's plaatsen ( nadat ik hem heb kunnen poetsen :grinning: )

In het topic collecties heb ik vast een foto geplaatst van mijn huidige collectie. Dacht altijd dat ik veel had, maar valt nogal mee als ik kijk wat sommige hier allemaal hebben.


Maak je niet druk, je blijft hoe dan ook baas boven baas hebben. is het de een niet die meer heeft is het de ander wel! waar het om gaat is dat we allemaal hier te samen een(of meerdere) passie(s) hebben.... en wat deze is(zijn) laat zich raden..... :D
 
Zo, na even poetsen een paar foto's van de auto.

_MG_7032.jpg


_MG_7035.jpg


_MG_7038.jpg


_MG_7037.jpg


_MG_7036.jpg


_MG_7034.jpg