• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Van automonteur naar car cleaner

ayoub

Detailing rookie
23 feb 2023
3
15
Hallo,

Mijn naam is ayoub, en ben 32 jaar woonachtig in Nijmegen.

Ik ben van jongs af aan met auto’s bezig, maar dan niet met het uiterlijk. Ben begonnen als automonteur en apk keurmeester, na enkele jaren wou ik al meteen iets voor me zelf doen en ben toen begonnen met het handelen van auto’s. Dit bevalt me goed en het levert nog eens iets op ook! Achter elke auto die ik verkoop sta ik 100% achter en repareer alle gebreken zelfs de kleinste! Helaas ben ik nooit bezig met het interieur of exterieur van een auto. En ik merk dat de laatste tijd mensen toch meer kijken naar hoe mooi een auto is dan hoe goed die rijdt.

Ben dus begonnen met het cleanen van auto’s, de trucjes met wd40 etc kennen we allemaal. Maar zoals ik 100% achter dat me auto’s sta motorisch en mechanisch wil ik ook een auto blijvend mooi maken voor hoever dat mogelijk is.

Vandaar mijn aanmelding op dit forum . Ik hoop heel te leren op dit forum.
 
200.gif