• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Honda S2000

RobvA

Detailing addict
22 feb 2009
70
65
Vandaag een Honda S2000 op bezoek gehad. En het volgende op gebruikt:

Wassen
Kleien
Met de DAP500:
PB SSR2.5 op Witte LC Pad
PB Black Hole Zwarte LC Pad

Handmatig:
PB EX-P
Collinite 845

Koplampen en achterlichten behandeld met PlastX
Ramen schoon gemaakt met PB Spray & Wipe

Daarna de banden even in de Endurance gezet en de hele auto nog een keer nagelopen met PB Spray & Gloss!

wassen...
DSC00436Medium.webp

kleien..
DSC00437Medium.webp

polijsten...
DSC00443Medium.webp

poetsen....en nog eens poetsen.
DSC00446Medium.webp

en het resultaat......
DSC00455Medium.webp

DSC00457Medium.webp

DSC00460Medium.webp

DSC00461Medium.webp

Mooie bolide zeg. Was de SSR2.5 en een witte pad fijn genoeg om te eindigen? Hoe was de lak erg zacht?

Ik ben begonnen met de light green en SSR1, light green SSR2 wit SSR2 en Toen de SSR2.5 dit gaf het mooiste resultaat Lak was erg netjes na het polijsten. Ik heb helaas geen brinkmann dus met een led zaklamp en een grote lamp de testspot goed bekeken en dat zag er erg netjes uit. Swirls waren weg, ook buiten in het daglicht was hij heel netjes dus ik neem aan dat het niet te zwaar was. Ik had de lak een stuk zachter verwacht eigenlijk.

YES! Ja, zoiets trekt natuurlijk meteen Honda rijders aan...
Complimenten kerel!!! Job well done!!!

Mooi mooi mooi :cool
S2000 is echt een mooie bak :ja

Persoonlijk zou ik het nabewerkt hebben met de SSR1 om de minuscule krasjes van SSR 2.5 te verwijderen en de lak te verfijnen.
Goed licht is heel belangrijk, dus zonder direct zonlicht of een brinkman of een bouwlamp waren de minuscule krasjes denk ik niet waar te nemen en zijn ze nu opgevuld door de black hole.
Niet erg natuurlijk, want de auto staat er weer bij alsof ie de showroom in kan!

Thnx allemaal. De garage is inderdaad een succes. Staan normaal 2 wagens in dus met 1 auto is er ruimte genoeg om te poetsen :) Binnenkort maar eens gaan kijken voor zon brinkmann!

ik kwam deze foto tegen en die wou ik erg graag met jullie delen:-" ruim 3 maanden na de detail en hij ziet er nog steeds erg netjes uit :love

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De zon doet haar meer recht als de belichting van je show off topic :ja
Echt een spiegeltje!
Erg mooie S2000! :-)^

ps: zie je nu na drie maanden nog iets dat je over wilt doen, iets dat je weer zou willen polijsten...? Of is ze nog steeds helemaal perfect?

De auto staat altijd binnen beschermd onder een hoes. Er wordt niet zo veel mee gereden en als er mee gereden is wordt hij gewassen en in de nxt 2.0 gezet. Dus hij ziet er nog steeds uit alsof het gister gedaan is :lol