• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hondenharen verwijderen

corvette

Detailing rookie
22 apr 2011
20
0
Ik heb een auto (voor de handel) staan waar een paar honden in hebben gezeten.
ik heb gestofzuigd en ben er met een speciaal borsteltje doorheen gegaan maar helaas krijg ik het overgrote deel niet weg.:weetniet
Heeft iemand een oplossing?
 
ik gebruik al 2 jaar deze :
http://www.stofzuigerwebshop.nl/product/dirt-devil-auto-clean/36638/?osadcampaign=beslist&utm_source=beslist&utm_medium=cpc&utm_content=feedbeheer&utm_campaign=59325-Stofzuigers*
dit is een setje maar het gaat voornamelijk om foto 2 die borstel

voor in huis en auto ideaal
 
ja is de zelfde ;) alleen die ik heb is merk dirt devil

en mij bevald het super alleen met lange haren
om denken elke keer even de haren er uit halen anders loopt hij vast
 
Ik gebruik zo'n kleding borstel met ruw fluweel, daar krijg ik de haren meestal mee uit. In sommige situatie is het gebruiken van breed plakband (moet het interieur tapijt geen hoge pool hebben.)
 
Ik ga vandaag idd met breed plakband aan de slag, ik heb dat eens gedaan op mijn trui toen mijn kat op schoot had gelegen.
Heb wel een aardig stuk nodig.
 
Bruine rollen, in de Action winkels.
Niet de kwaliteit van merktape dus is iets dunner maar wat maakt het uit, kost geen drol :)

Flink (andersom) je vingers/palm mee intapen en "deppen"
Als het maar voor 1x is kun je dat eerst proberen.
 
Ikea plakrollers :)^ Die gebruik ik als de kat weer op de bank heeft liggen maffen. Die van de AH werken iets minder goed, maar ook wel te doen.
 
Idee van Dhr Denders is zeker geen slechte optie kan ik verklappen ( 7 katten, 2 honden en konijn ( jip net dierentuin )) alhier aanwezig
 
Even een half uurtje met tape in de weer geweest en ik was tevreden, de kopers ook want die hebben hem meegenomen.:party:
Bedankt voor de tips.:)^