• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hondenharen

Sharif78

Detailing addict
24 apr 2013
40
52
45
Hallo allemaal,

Welke borstels (opzetstukken voor stofzuiger) gebruiken jullie meestal om hardnekkige hondenharen uit de bekleding te halen ?
Wij hebben dus een hond en de zijkanten van de bagageruimte zitten vol met van die kleine hondenharen, die ik er niet uit krijg met de normale stofzuiger, heb verschillende opzetstukken daarvoor, maar moet toch iets anders gebruiken lijkt me.

Wat bevelen jullie aan ?
 
Zo een zuigmond met zogenoemde "turbo borstel" (ofwel vacuum aangedreven borstel) werkt voor mij erg goed met haren!
 
Al eens geprobeerd met n extractor? Niet lang geleden n auto gedaan met hondenhaar op de zetels en met de extractor net resultaat behaald hoor :)
 
Ik heb een extractor, aangezien ik zelf ook wel wat auto's onderhoud. Alleen met de extractor heb ik niet het gewenste resultaat.
ik heb ook zo een rubberen borstel , dan die eens proberen.
 
Dyson heeft modellen met een mini turboborstel, dirt devil heeft een vergelijkbaar opzetstuk voor "gewone" stofzuigers.

Wij gebruiken hier in huis met een langharige hond en 2 langharige katten onze dyson met de mini turbo borstel voor de stoffen banken.
Ook in de auto wordt deze gebruikt en dit werkt perfect.
 
[h=1]Wellicht is dit een idee. Chemical Guys Electrostatic Pet Hair Removal Brush. Ik heb hem alleen niet gezien bij Carclean maar ergens anders. Google er maar even op. [/h]
 
3M Scotch fur fighter pethair remover, werkt heel goed bij dierenharen die echt in de stof zijn gekropen
 
Geen stofsnuffelaar omdat een rubberen borstel 100x beter werkt. Voor de overige vervuiling uiteraard wel te gebruiken.
 
Wat ook heel erg goed werkt is een raamwisser.
Neem een compacte, dat werkt handiger.

Je kunt de haren dan gemakkelijk in een rechte lijn 'vegen' en vervolgens opzuigen met de stofzuiger.
1362008.jpg