• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

HoOnigan stelt zich voor

Op het moment in de collectie: Meguiars: QD+ clay Ultimate shampoo Tire dressing Liquid wax Quickwax Interior cleaner Scratch remover pack Monello: QD+wax Non ferro Voor de leren recaros (herstelt Met de volgende spullen): Poorboys (durf niet te zeggen welke want die was van een maat) Mequiars 2steps prep+voeding En nog 1 of ander soort banken spul speciaal bij een zaak gekocht voor leren banken werkt perfect ! Verder nog in de collectie: Rain-x Insecten verwijderaar van shell (ja ja hahaha) Ik wil eigenlijk volledig van mequiars afstappen ik vind de producten zeker goed maar prijs kwaliteit verhouding weet ik zeker bij andere merken beter zit. Op t verlang lijstje Poorboys: Diamond white Spray and wipe QD spray Een goede leather cleaner (waar ik meteen weer op kan gaan zitten. Iemand tips??) Wheelwax voor de velgjes ( ik clay ze nu gaan ze mooi van glimmen.) Persoonlijk vind ik de clay van meqiuars beter dan die van monello die van monello is zo zacht dat ie afbrokkelt

Laatst bewerkt door een moderator: