• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Houd ons komende dagen in de gaten! Er komen bijzondere acties aan!

Thnx. Zag net dat ik de sensa drying towel vereten ben.
Misschien de hybrid nog even laten staan. Tot van de zomer.

Dit is echt te verslavend. Wat een klote hobby nu al !! :D
 
hoe worden die aanbiedingen aangegeven? Ik heb interesse in een dap=pakket en wat dodo artikelen, maar worden ze in de shop als aanbieding geplaatst of word bij de betaling de korting verrekend?
 
die data's wist ik al, maar het gaat mij erom of je ze in de shop als aanbieding kunt zien of dat het bij de betaling aangepast word.
 
Ik neem aan dat er een speciaal product komt voor bijvoorbeeld de dap900 + 12 pads. Net zoals bij de huidige dap pakketten. Misschien kan een Dibbuz of iemand anders dat bevestigen?
En komen de producten er om 0:00 uur ook al op te staan? Want ik wil niet een pakket mislopen :grinning: .
 
Om middernacht gaat de DAPpere Dinsdag in, we hebben een makkelijk link aangemaakt, zo heb je de drie pakketten in één oogopslag in beeld. Let op! De actieprijzen gaan middernacht in.

https://www.Carclean.com/producten/Setjes_en_kits/DAPpere_Dinsdag
 
3 car care coupons besteld voor mijn Sinterklaas.
Vond ik leuk tot de vriendin de mail las. ]-0 :slotje :-b
 
Ik heb de dap900 i.c.m. met de 12 pads zojuist. Ben heel erg benieuwd hoe mijn eerste polijstmachine me gaat bevallen. Van de week gaat er een flinke bestelling uit om vanaf het voorjaar lekker te kunnen detailen!!
 
Vanmorgen ook een setje Dap900 met de pads besteld. Ben erg benieuwd hoe een dap zal werken. Handmatig polijsten was een beste klus en het resultaat viel een beetje tegen (te weinig correctie).
Order nu al verzonden 8-()) .. Morgen is de postbode dus de goedheiligman :D
 
vandaag zelf een bestelling binnegekregen die ik gisteren besteld had....ongelooflijk snel:)^

Vandaag heb ik nog een collega overtuigd om een dap aan te kopen met de pads....weer een nieuwe klant erbij....ik zal hem er wegwijs mee moeten maken....met veel plezier .