• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Houd ons komende dagen in de gaten! Er komen bijzondere acties aan!

+ 1, de "oude" Dap 900 gaat Frans leren :grinning:
Een camper en een Vito met de hand is ff te veel in een vacantie

Geen beter voorbeeld van "an offer you can't refuse" dan deze aanbieding
 
De dap met pads is besteld en kreeg ook al een mail dat die verzonden is, super snel.

Met de hand en mezzo + oranje was al aardig resultaat, dus ben benieuwd....
 
Hier ook Dap900 pakket met pads besteld, mooie upgrade voor m'n 500 en gelijk een hoop pads erbij die ik toch al wilde hebben!
 
Op de valreep ook maar even gebruik gemaakt van de aanbieding :ja Meteen nog wat klein grut meebesteld. De collectie begint in rap tempo uit te dijen zo... Komend weekend nog maar even een vlugge winterprep voor de Mégane en dan komend voorjaar de Mégane en de 205CTI maar eens even goed onder handen nemen. ,^^
 
Zojuist de dap900 v2 icm met de 12 pads binnengekregen, snelle en zeer zorgvuldig verpakte levering. Wederom topwerk van Carclean!! van de week nog een bestelling de deur uit doen zodat ik volgend jaar lekker aan de gang kan!!
 
Ik ben zelf nog op het werk, maar de pagina van de pakket service ziet er goed uit:

14bu5fr.jpg



:)
 
Dju, niet van de DAPpere dinsdag kunnen genieten.

Wegens verbouwingen geen internet, soms af en toe op locatie of bij familie
En mijn DAP500 is in juli jl. Gestolen samen met de Nilfisk hogedrukreiniger.

We wachten af tot een volgende actie.
 
Op sinterklaasavond, de Dap 900 met 12 pads ontvangen. Dank je sinterklaas. Nu de soft waren nog en keer bestellen.
 
ben hier nieuweling , maandag 1ste keer besteld bij carclean en jawel de dag nadien was mijn pakje hier al , super , op naar een volgende bestelling hé :)^
 
Uit ervaring kan ik u/je melden dat dat niet lang gaat duren.. w^^w


*Vandaag de dol-dwaze-dodo-dag.. mijn bestelling is de deur uit.. :) *
 
@Tim, ik ben een beginner. Heb pas een nieuwe spark gekocht.
Is er een starterspakket schoonmaak spullenvoor beginners, incl. shampoo, wax en klei (wat dat moge zijn),
maar zou ook graag van jullie actie mee willen doen.
groet,
dave
 
Mooie wasset voor de starter is deze :
Monello Wash en Clay startersset

Je zou ook een kijkje kunnen nemen in het volgende topic om info op te doen voor het handmatig reinigen van je auto!
 
Frogs;307730 zei:
Zojuist 12 verschillende waxen van Dodo besteld. ;)

Heb ook een serie panel pots besteld.
Dacht 5 verschillende besteld te hebben, echter kom ik er net achter dat ik de hard candy dubbel heb besteld en de purple haze vergeten ben.. :(
Dan neem ik die maar mee met de volgende bestelling..
 
M.Willems;307724 zei:
Mooie wasset voor de starter is deze :
Monello Wash en Clay startersset

Da's inderdaad een fijn setje, ben ik twee maanden geleden ook mee begonnen. Prima klei: niet te zacht (goed resultaat bij lichte/matige vervuiling), niet te hard (relatief weinig kans op marring). Prima shampoo: schuimt goed en is met het pompje uitstekend te doseren. Niet onbelangrijk, want bij teveel shampoo gaat dit ten koste van je waxlaag, bij te weinig shampoo wordt je waggie niet schoon. De detailerspray gaat er wel heel hard doorheen als je deze als glijmiddel bij het kleien gebruikt: je bent zó een halve fles kwijt (of meer) voor één auto.
 
Voor de mensen die een DAP met Monello Professional pads hebben besteld heb ik een handig PDFje gemaakt met de omschrijvingen die je in je tas kunt stoppen. Zo weet je precies welke kleur je waarvoor kunt gebruiken.

Hoop dat jullie er iets aan hebben!
 
@ kaandorp; mooi initiatief! :)^ Alleen de witte cutting en ivory finishing is op de kaart niet zo verschillend.