• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Houd ons komende dagen in de gaten! Er komen bijzondere acties aan!

In het echt is wit ook bijna gebroken wit ;)

Voor een print zou ik het zwart uit de achtergrond halen
Deze versie is meer voor de sticker op de setverpakking
 
@ Kaandorp: prima idee van je. Ik had net zelf alles uitgeschreven inclusief de extra toelichtingen bij de pads. Maar jou versie ziet er erg net uit.

Nu maar wachten op beter weer (heb geen plek om binnen te werken) om de DAP en pads uit te proberen.
 
Ik heb de Dap en de pads ook binnen gekregen. Vraagje:

Waar zie ik een lijstje welke kleur voor welke stap genomen moet worden?? Dat is me namelijk nog niet duidelijk....

Help 8o
 
Ook gebruik gemaatk van de aktie, Kortom geweldig!
Zelfs een gratis product erbij gekregen.

Top service:)^
 
@ Herrumm: Ik heb de specificaties van de pads opgezocht in de webshop.
Als er interesse in is wil ik mijn overzicht hier opnemen.
 
kan ik een bezoek brengen aan de winkel in Berkel Rodenijs, praat wat makkelijker en dan zie ik tenminste wat er allemaal te koop en te keur is.
daarbij krijg ik hopelijk veel advies.
moet ik een afspraak maken?
 
Copy paste van Carclean.com
Vestigingsadres / Retouradres
Huygensstraat 35
2652 XK Berkel en Rodenrijs

Openingstijden showroom
Maandag t/m vrijdag : 10:00u-12:30u en 13:00u-17:00u
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

GPS-Coördinaten
Latitude: 51,979567
Longitude: 4,446352

Postadres
Postbus 73
2650 AB Berkel & Rodenrijs

Telefoon
Telefoon: 010-2661050 (bereikbaar ma-vr van 10:00-12:30 en van 13:30-17:00)

Bank, BTW en KvK gegevens
Rabobank: 15.18.58.128
IBAN: NL10RABO0151858128
BIC: RABONL2U
BTW nummer: NL8131.15.656.b01
Kvk nummer: 24.360.558
 
Volgens mij is een afspraak wel aan te raden zodat ze ook tijd voor je kunnen inplannen.
 
@Superb , Heel graag!! Vind het vervelend dat ik nu niet weet waarvoor ik welke pad moet gebruiken.

Ik voel wel dat er verschil in de zachtheid/hardheid zit, maar dan nog....
 
Dit is de lijst die ik heb gemaakt van de diverse nieuwe pads. Het zijn de product omschrijvingen vanuit de web shop.


[1] Ivory Pad (Super Finishing Pad - extra zacht): te gebruiken voor glazes, wax, sealant enz.
[2] Rode Pad (Finishing Pad): voor verwerken van finishing polish, glazes, cleanerwaxen (kan buffermarks & hologrammen verwijderen)
[3] Zwarte Pad (Light Polishing): voor verwerken van (lichte) polish & cleanerwaxen (voor lichte verweerde lakken & lichte swirls)
[4] Blauwe Pad (Heavy Polishing): voor lichte imperfecties (lichte verweerde lakken, swirls & kleine krasjes)
[5] Oranje Pad (Light Cutting): voor lichte tot gemiddelde imperfecties (verweerde lakken, swirls & kleine krassen)
[6] Witte Pad (Cutting): voor verweerde lakken, swirls & krassen