• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hubikote Hubi Wash

Altos

Detailing guru
13 jan 2015
2.792
193
44
sinds vorige week de Hubi Wash eens meegenomen bij CC omdat mijn shampoo bijna op was en eens iets anders wilde testen.
Na de gebruikelijke uitgebreide uitleg bij CC werdt deze eens ge-opperd.
Niet goedkoop, wel lekkere Calippo achtige geur!

Vandaag gebruikt, lekker schuimpje in warm water, 30ml op 10 liter water gebruikt, niet laten opdrogen (stond op de fles) en keurig afgespoeld en nagelopen met de Gyeon Softdryer.

Ik vermoed dat er iets van een glansversterker in zit gezien de superglans na droging.
Conclussie: fijne, zuinige shampoo met een fijn schuim en een mooie glans achterlaat.
De prijs is wat hoger maar ik vind het leuk dat ik hem heb voor de afwisseling...verder doet BTBM het altijd super.

Een paar foto's om het compleet te maken:
DSC_0052.webp
DSC_0064.webp
DSC_0061.webp
DSC_0057.webp
DSC_0055.webp
DSC_0054.webp

Je zei het laatst al, maar dit is ook een geweldige kleur! De meeste Skoda's die ik tegenkom zijn grijs of bruin.

• Leuk
Reacties: Altos
@m@rio, de auto is 3 maanden geleden (zowat meteen na aankoop/ontvangst) gepolijst met Scholl S30+ en volledig in de Sonax Polymer NetShield gezet.

Twee weken geleden voor de 2e keer opgefrist met Sonax Brilliant Shine Detailer en om de week gewassen met Born To Be Mild, nu met HubiWash.

De beading en sheeting is nog zeer goed aanwezig, en de glans is super idd maar zelf wil ik over een tijdje de auto weer helemaal in de wax zetten omdat ik de wat koude glans van PNS weer beu ben en sinds kort wat mooie waxen op de kop heb getikt hahaha.

Het wassen van een auto met wax erop wast ook makkelijker, dit gaat nu wat stroever, wel een hele fijne bescherming voor in de winter.

Ik heb Supernatural 2.0 staan en Pentawax 50.cal welke ik graag wil smeren, maar ik wacht nog ff op beter weer.

3 maanden en een beetje idd, maar echt winter is het niet geweest hier.
Ik heb idd geen winterbanden, ooit 1x gehad maar niet overtuigd.
Ik pas mijn rijstijl altijd aan aan de omstandigheden en dat gaat prima eigenlijk, niet iedereen zal daar mijn mening in delen en dat mag, mijn keus.

Ben ook blij met de wielkeuze, zeker icm de donkere koplampen enzo, nu nog wat verlagen, staat wel erg hoog nog.
Ik zou er eigenlijk ook nog een mooie zilveren wielenset bij willen hebben voor de afwisseling maar dat wordt dan weer snel duur, liever wat meer waxjes en dergelijke.

Ruige kleur hoor. Glimt lekker.
Fabia RS? :D
Thanx @Ferdy ,
Helaas niet, die is er geen meer van dit type nieuwe Fabia, zijn ze mee gestopt!
Heb wel overwogen het vorig model in de zelfde kleur als RS te kopen maar dit nieuwe type is wel wat fijner en moderner dan het vorige model.
Minder snel, wel zelfde mooie kleur :D

• Leuk
Reacties: Ferdy
De HubiKote shampoo is een prima shampoo; schuimt goed, ruikt heerlijk en de washmitt, in mijn geval de Microfiber Madness, glijdt soepel en zacht over de lak

Overigens zijn alle producten van Hubikote prima. Misschien een fractie duurder dan vergelijkbare producten, maar is het wel waard.

• Leuk
Reacties: Altos