• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Hyundai Atos Prime Rood 2001 Full Detail

Mooi werk! En door de grootte van zo'n limousine schiet het natuurlijk ook goed op.;)

Als de wagen altijd buiten staat, haal je natuurlijk extra voordeel uit een behandeling met Gyeon Trim. Geen overdekte parking in de buurt waar je je in een verlaten hoekje je kunt uitleven? :yum (Met de wagen, bedoel ik.:p)
Bedankt!
Zou misschien wel keertje de auto nachtje binnen kunnen zetten op het werk bijvoorbeeld. Miss in de zomer keer doen.

Ik heb de Gyeon - Trim een aantal keer gewoon buiten aangebracht. Niet in de volle zon, niet als het zó vochtig is dat je bijna in de mist staat, niet in de wind en dergelijke, dan moet het gewoon goedkomen.

Uiteraard is binnenshuis idealer, maar wanneer je de boel goed voorbereid en dan niet te gretig aanbrengt, moet het te doen zijn.

Gezond verstand erbij :P

Greeeetz

• Leuk
Reacties: mdlange en RoyR
Toen ik enkele jaren geleden mijn vorige motor "getrimd" heb, heb ik dat met opzet buiten gedaan. o_O (bmw r1200rt 2010 32-000-km) Ik werd binnen misselijk van de sterke geur ... :D
Ik vind die lucht best meevallen. Gisteravond heb ik nog velgen in de Gyeon RIM gezet. Gewoon op zolder. Raampje op kier. En niks aan de hand ;)

Mooi hoor... Ik hoop echt dat mijn zoon later ook al zijn geld uit gaat geven aan mijn auto ;)
Al mijn geld gaat gelukkig niet naar Carclean
Ben nu ruim 2 jaar bezig. Dus elke keer een beetje eh. Je hebt het virus zo te pakken!

• Leuk
Reacties: Zluytr
Gisteren heb ik de Atos voor het eerst weer gewassen.
En was benieuwd naar de beading...
De auto afgespoten, en er was totaal geen bescherming meer te zien!!!

De auto is na de detail naar de garage geweest voor 2 nieuwe banden + apk. Maar neem aan dat hun de auto daarbij niet wassen. (Hoop ik!)

Gisteren was het gewoon ^jllote^&# weer. Dus als het wat warmer word, en er niet zo veel wind staat, de auto maar weer eens goed wassen, lak reinigen, preppen, en opnieuw waxen.

Ik snap er gewoon niks van... Hier nog een filmpje:

Of iets met oppervlakte spanning?

https://forum.carclean.com/threads/pre-wash.16553/page-6#post-292174

Zelf nog nooit mee gemaakt.

Is e nog steeds geen beading aanwezig?
Dit is de beading van vanmiddag, na een kleine regenbui:

Bagger dus... Dus ook niks te maken met oppervlaktespanning lijkt me.
c66fa480fa66f8a739cd5818c968c3eb.webp

Ach misschien is mams al 3x door de wasstraat geweest :p word tijd voor een eigen auto Roy! De waxaddict quartz doet het iniedergeval heel goed op mijn toyo!

Behalve dat het me sterkt lijkt dat ze de auto bij de garage hebben gewassen, lijkt het me nog sterker dat mochten ze hem gewassen hebben je beading daardoor meteen verdwenen is.

Was de auto echt goed ontvet voor dat je de quartz aanbracht? Daar zou ik het tenminste zoeken.

@Zluyter ik denk dat het Vitreo is. (Even gelezen en is indedaad Vitreo) Quartz heeft zilveren letters.

Maar op onze C-max zit ook altijd nog de Vitreo op en beading is nog steeds super.

Ik denk ook dat er ergens iets in de applicatie o.i.d. Iets niet helemaal goed is gegaan.

Ow sorry... Vitreo.. ;)

Cleaner lijkt me wijs idd! Ik zou meteen een finale of s30 pakken... corrricieer je misschien nog een beetje met zelfde moeite :)

Ow sorry... Vitreo.. ;)

Cleaner lijkt me wijs idd! Ik zou meteen een finale of s30 pakken... corrricieer je misschien nog een beetje met zelfde moeite :)
Auto is net 4 maart helemaal gepolijst
In die paar weken / 1 wasbeurt zullen er wel niet zo veel krasjes zijn bijgekomen

Mijn mezzo en finale raakt al redelijk op (250ml). En heb nog wat op de planning staan. Dus die bewaar ik liever daarvoor.