Jup. Staat dag en nacht buiten.Ah, de auto staat altijd buiten dan? Gyeon trim raden ze inderdaad aan om binnen aan te brengen om het voldoende droogtijd te geven...
Jup. Staat dag en nacht buiten.Ah, de auto staat altijd buiten dan? Gyeon trim raden ze inderdaad aan om binnen aan te brengen om het voldoende droogtijd te geven...
Jup. Staat dag en nacht buiten.
Bedankt!Mooi werk! En door de grootte van zo'n limousine schiet het natuurlijk ook goed op.
Als de wagen altijd buiten staat, haal je natuurlijk extra voordeel uit een behandeling met Gyeon Trim. Geen overdekte parking in de buurt waar je je in een verlaten hoekje je kunt uitleven? (Met de wagen, bedoel ik.)
Ik heb de Gyeon - Trim een aantal keer gewoon buiten aangebracht.
Dan zal ie wel gek wezeMooi hoor... Ik hoop echt dat mijn zoon later ook al zijn geld uit gaat geven aan mijn auto
Ik vind die lucht best meevallen. Gisteravond heb ik nog velgen in de Gyeon RIM gezet. Gewoon op zolder. Raampje op kier. En niks aan de handToen ik enkele jaren geleden mijn vorige motor "getrimd" heb, heb ik dat met opzet buiten gedaan. (bmw r1200rt 2010 32-000-km) Ik werd binnen misselijk van de sterke geur ...
Al mijn geld gaat gelukkig niet naar CarcleanMooi hoor... Ik hoop echt dat mijn zoon later ook al zijn geld uit gaat geven aan mijn auto
Dit is de beading van vanmiddag, na een kleine regenbui:Of iets met oppervlakte spanning?
https://forum.carclean.com/threads/pre-wash.16553/page-6#post-292174
Zelf nog nooit mee gemaakt.
Is e nog steeds geen beading aanwezig?
A.s dinsdag praktijk examen!Ach misschien is mams al 3x door de wasstraat geweest word tijd voor een eigen auto Roy! De waxaddict quartz doet het iniedergeval heel goed op mijn toyo!
Auto is net 4 maart helemaal gepolijstOw sorry... Vitreo..
Cleaner lijkt me wijs idd! Ik zou meteen een finale of s30 pakken... corrricieer je misschien nog een beetje met zelfde moeite