• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

IbizaSigno's collectie

@Paulus: de collectie wordt al lekker compleet. Een show off van de Ibiza kun je verwachten als het weer dit toe laat.. Beschik niet over iets dat overdekt is.

@Granscenisman: ben begonnen met Meguiars, de producten zijn nog niet op. Dusja.. Tot die tijd blijft de Meg's, die ik overigens helemaal geen slechte producten vind. Merk wel dat er beter te krijgen is.
 
Na het nodige wik en weeg werk afgelopen zondag een bestelling geplaatst. Omdat ik nog twijfelde over een product contact opgenomen met Carclean.com, werd prima geholpen via de online-chat-vraagbaak (waarvoor dank Dennis). Bestelling nog iets gewijzigd, vandaag kwam de postbode dan een mooi pakket brengen!

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Polishing Power - DAP900 Raffini Starterskit - Lite Edition
Monello - Raffini Spruzzo - Inspection Spray - 500ml
Monello - Peluche Verde Trio
CarPro - Iron.X Cleaner - 500ml
3M - 3434 afplaktape - 25mm breed
3M - 3434 afplaktape - 38mm breed
Dodo Juice - Supernatural Finger Mitt
Carclean.com - Wipersticks - 3pack :kado
Poorboys World - Black Hole - 473ml
Monello - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad

Ik kan niet wachten tot het weer wat warmer wordt en ik aan de detail kan met de dap! :)
 
Nu gaat de Ibiza nog meer glimmen! Prachtige aanwinsten. Geen zwarte pad bij besteld? Hoop voor een mooie show off van je mooie Ibiza!
 
Bij het DAP900 lite pakket zit een zwarte pad en ik heb een tweede zwarte pad erbij. Als je goed kijkt op de foto dan zie je hem. Staat ook wel in het lijstje eronder. ;)
 
Vandaag weer een verwacht pakketje ontvangen. De inhoud: Monello Lavare 500ml, Iron-X eco refill 1000ml en Monello Picole Nero :kado
 
Een aanvulling op de collectie;

Vandaag bezorgd

Poorboys World - Natural Look Dressing - 473ml
Lake Country - Badstof Applicator Rond - 100 % katoen - 10cm 2x
Dodo Juice - Supernatural Finger Mitt
Dodo Juice - Rainforest Rub wax panel pot - 30ml
Mothers Wax - Fender Well Brush
C.Pro C.Quartz - PERL Coat - 50ml :kado

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Wederom een kleinde aanvulling. Was door de Meguiars klei heen, tegelijk maar wat andere spulletjes besteld..:)_[]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Mothers detail brushes 2x
Dodo Juice Super Natural Detailing clay fine
Monello Peluche Verde trio
Dodo Juice "Freshly Juiced" raamsticker :kado
 
Mooie spulletjes, de detail borstels zijn ideaal voor de raamrubbers! Erg fijne klei, plakt alleen een beetje. Flink wat clay lube gebruiken. Die raamplakker is trouwens geen sticker, heb hem ook. Hij blijft gewoon plakken aan het raam, net zoals die beestjes die je wel ziet op achterramen van mensen met kinderen.
 
Ondertussen de laatst bestelde producten al fijn uitgetest en ben zeer tevreden. De klei is inderdaad wat plakkerig, maar wel werkt fijn! ,^^
Vandaag kwam de pakketservice weer eventjes wat afleveren.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

- PBW Spray&Wipe 473ml.,
- PBW QD+ 473ml. :kado,
- PBW Wheel Sealant 200ml.,
- DDJ Born to be Mild 500ml.,
- DDJ Red Mist Tropical 250ml.,
- DDJ Fantastic Fur,
- DDJ Wookie's Fist,
- 3M tape 25mm.,
- 3M tape 19mm.,
- Monello yellow cutting pad 5.5",
- Monello golden concorso handpad,
- Badstof applicator 10cm.,
- Collinite Super Double Coat wax 476s.

Kan weer een poosje vooruit. Morgen langs de dierenwinkel om een kam te halen voor de Wookie's Fist! :-b :)_[]
 
Toch de Wookie gekocht? Erg fijne mitt, de beste die ik ooit gehad heb. Alleen is hij nogal onderhoudsgevoelig. Vaak kammen om te voorkomen dat hij gaat klitten. Voor het eerste gebruik goed controleren op graszaden e.d.!!

Voor de rest ook mooie aanwinsten.
 
Inderdaad de Wookie gekozen, ach een beetje extra werk om krassen te voorkomen is beter dan ergernis van krassen. :ja Las net de handleiding, voor het eerste gebruik kammen en controleren. Dit ook na elke gebruik. Morgen kammen en testen. :)
 
Je koopt dus eigenlijk meer een huisdier met een vlooienkam dan een mitt :roll

(gaat mij persoonlijk net ff iets te ver maar ik begrijp je wel)