• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

IbizaSigno's collectie

IbizaSigno zei:
Morgen langs de dierenwinkel om een kam te halen voor de Wookie's Fist! :-b :)_[]
Ook de kattemelk en de brojes niet vergeten....:-"

Mooie aanwinsten in ieder geval. Toch gekozen voor de 476S ipv de 915?

De Wookie vraagt niet om eten en drinken, schijnt wel dorstig zijn als ik het allemaal mag geloven. Vandaag even een kam gehaald bij de dierenwinkel. Toch wel een beetje gek, met de Wookie naar binnen en advies vragen. :-b Inderdaar gekozen voor de 476S, dit omdat de 915 erg zwaar ging met uitpoetsen. Ben toch bang dat ik snel te dik smeer en dan is het een hele klus heb ik begrepen. Daarnaast, wellicht door de warmte, was het al even een klus op de motorkap. Gezien het feit mijn Ibiza zwart is en nogal rap warm wordt in de zon toch gekozen voor 476S. Daarbij mooi dat die de standtijd van een sealant (schijnt) te hebben.

Vraagje: Is die Meguiar's Bug And Tar Remover goed? Hoor van vele dat het op kunstof wit uitslaat. En kan je er dan ook de bekende zwarte stipjes op de velg mee verwijderen?

Vreselijk spul! Op kunstof laat het allemaal witte vlekken achter. Gebruik liever Bug Squash van Poorboy's World. Zwarte stippjes je velgen is ingebrande remstof (ijzerdeeltjes) hiervoor kun je het beste CarPro Iron-X gebruiken.

Persoonlijk vind ik de Bug&Tar remover een minder goed product. De spraykop verdeeld niet echt waardoor en wat dikkere 'klodders' uit komen. Op kunststof delen slaat het verschikkelijk uit en het tast je waslaag flink aan. Of je de zwarte stipjes mee uit de velgen krijgt, ik heb het niet geprobeerd. Vorige week heb ik de fles in de container gedeponeerd. Op het forum lees ik veel goeds over Tar-X. Wellicht iets om te proberen.

Gisteren besteld, vanmorgen afgeleverd. Weer wat leuke aanwinsten voor de collectie.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Autobrite - Supa Snow Foam
Poorboys World - Professional Polish
Monello - Smartpads CCS finishing pad zwart
C-Quartz - SoPure Sprayer
Auto Finesse - geurhanger "Cool"
Poorboys World - Mega Plush blauw 39x39 :kado

Laatste aanwinsten;

Meguiar's Professional - Hi-Tech Sanding Backing Pad
Meguiar's Professional - Unigrit Finishing Paper - 2500 Grit - 1 vel
Meguiar's Professional - Unigrit Finishing Paper - 1000 Grit - 1 vel
Meguiar's Professional - Unigrit Finishing Paper - 1500 Grit - 1 vel
Monello - Monello Easy Detailing Duo Cutting and Finishing Pad
Carclean.com - Magical Sponge - Ergo Shape small (10x6x2,5cm) :kado

Even weer een update. Afgelopen week mogen ontvangen;

- C.Pro PERL,
- Dodo Juice polishing pouch :kado
- Monello Wheel Woolie small,
- Dodo Juice detailbag Tooled Up,
- Meguiars APC.

In de afgelopen anderhalf jaar flink wat verzameld aan detailspullen het werd wel even weer tijd voor een overzichtje :-d

MF doeken en mitts

Polijstpads, mf pads, kwastjes e.d. en foampads

Shampoo, APC, reinigers e.d.

Polijstmiddelen, dressings, glaze

Wax, wheelwax, spraywax e.d.

... en alles weer ingepakt.

Niet op de foto? Supa Snow Foam, tuinslang, Kärcher HD+foamer, emmers+gritguard en velgenborstels.

Dat was maar even weer de update tot zo ver. More to come...]d~^

Maar je komt altijd ruimte te kort, ik heb een verrijdbare 3 koffersysteem waarvan 2 lades en demonteerbaar+op wieltjes.. moet er niks meer bij hebben echter anders moet ik nog zo'n toolbag hebben haha

@ m.willems; de tooled up bag is zeker een blijvertje. Mooi stevig en erg ruim, super. Deze zou ik een ieder aanrader die zijn/haar detailspullen wel eens meeneemt of geen beschikking heeft over een grote opbergkast.h

@ denders; meer moet ik ook niet hebben hoor. Anders is t wel erg veel. :P

Denders zei:
Maar je komt altijd ruimte te kort, ik heb een verrijdbare 3 koffersysteem waarvan 2 lades en demonteerbaar+op wieltjes.. moet er niks meer bij hebben echter anders moet ik nog zo'n toolbag hebben haha

Mooie verzameling ! :ja

@Denders : heb je ook een foto van dat mobiel koffersysteem ? (of is dit zoals de koffers van Festool ? )