• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

IbizaSigno's collectie

Zojuist gebracht;

Poorboys World - flesje met sprayer
Monello - uniball finishing 7,5cm
Carclean.com - Micro-Restore Concentrate - 946ml
C.Pro C.Quartz - Reload Spray Sealant - 50ml
C.Pro C.Quartz - Eraser - 50ml
Monello - Peluche Bianco
C.Pro C.Quartz - CQuartz DLUX - Plastic and Wheels Coat - 30ml kit
Monello - Piccolo Nero - 35x35cm FB actie
Monello - Clay Box (leeg) :kado

Many thanks voor de Monello clay box! Die is flink groot en kan aardig wat klei in, ook de anti plak folie lijkt mij erg handig toe super toevoeging van mijn collectie die zelf waarschijnlijk niet zou aanschaffen. Nogmaals bedankt! :)^

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ben erg benieuwd naar de Reload en de Dlux.
 
Vanmorgen weer bezorgd;

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Carclean.com emmer 19 ltr.,
Gridguard blauw,
Dodo Juice Sour Power,
Auto Finesse Imperial Wheel cleaner,
Auto Finesse Spritz Interior detailer :kado,
Iron-X 500ml.,
Dodo Juice sticker wash & rinse,
Brinkmann Tuffmax.

De wasemmers netjes. De zwarte Meg's emmer is nu voor de velgen.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Morgen de Sour Power testen! :) Enne Carclean.com, bedankt voor de Auto Finesse Spritz interior detailer! :)^
 
Nette Collectie! heb net ook weer een pakketje binnen gehad.
Nu nog een bestelling plaatsen :) kan die korting niet laten glippen.
 
Nou, nou, nou, dat doet maar...;) Mooie aanwinsten weer! En met die Brinkmann hoef je niet meer met je smartphone de lak bijlangs.
 
De klei is een perfecte vervanger voor de Meg's ( al dan niet beter )
De brushes zijn onmisbaar in mijn ogen
De doek even 1x wassen voor gebruik en dan je nieuwste vriend
De sticker is niet mijn ding ( niet voor de auto in elk geval )
Al met al zeer mooie aanwinsten !
 
SLK;303215 zei:
Nou, nou, nou, dat doet maar...;) Mooie aanwinsten weer! En met die Brinkmann hoef je niet meer met je smartphone de lak bijlangs.

Dat hoeft dan niet meer, deze heeft ook een stuk meer lichtopbrengst, haha!

@ mk-us; ik begrijp je post niet helemaal? Iets met klei, gaat dit over eerdere berichten want bij de laatste toevoeging heb ik geen klei besteld?! :weetniet
 
Weer even een kleine uitbreiding van de collectie;

Dodo Juice - Clearly Methol glass cleaner,
Monello - 3" pad zwart,
Monello - 3" pad wit,
2,75" backing plate,
Auto Finesse - Temptation car wax. De wax ruikt wat chemisch, maar zeker niet naar. :)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Ben benieuwd hoe die wax je gaat bevallen.
Zelf heb ik deze wax bij 1 paneel gebruikt, en ik vond het een crime om deze eraf te krijgen...
 
Weer een toevoeging bezorgd vandaag. De DDJ detailspray is de vervanger voor de S&W van PBW. Ben benieuwd hoe deze het gaat doen.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Dodo Juice Basics of Bling detailspray,
Dodo Juice Supernaturel shampoo,
C.Pro Tar-X sample,
Monello duodisc mf applicator,
Monello pro. 3" light cutting pad,
ProVision fog clear :kado

Ondertussen twee keer de AF Temptation gebruikt. Heerlijke wax om te gebruiken. Zelf nog geen probleem ondervonden met uitpoetsen, heb deze dan ook wel dun aangebracht en nauwlettend in de gaten gehouden middels de swipetest per paneel.
 
Een poosje terug al weer wat aanvullingen gehad op de collectie, ook zijn er een aantal producten weer verdwenen.

De eerste aanvulling gewonnen via de website van Meguiar's door de "Show & Shine" :party:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Meguiar's Gold Class Car Wash
Meguiar's Gold Class Carnauba Plus Premium Liquid Wax
Meguiar's Ultimate Wipe

Vandaag een kleine aanvulling vanuit Carclean.com

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Auto Finesse Clay Bar 200gr.
Auto Finesse Imperial Wheelcleaner concentraat 1000ml.
C.Pro Iron-X Eco refill 1000ml.
Dodo Juice Low on Eau Rinseless wash 250ml.
Dodo Juice Supernatural Tire Dressing 250ml.
Pingi 150gr. :kado

Zal binnenkort (lees: morgen) een aantal producten gaan gebruiken en wellicht een review over schrijven.
 
Gaat hard zo bij je met de uitbreidingen. Maar wordt wel een mooi geheel. Ziet er naar uit dat je een AF, DJ en PB man aan het worden bent.:) Vind ik ook fijne producten om mee te werken.

Bij mij moet ook eerst nog wat van Mothers op - dus je meg's verhaal is heel herkenbaar. Ik gebruik het ook gewoon tussen de andere producten door - net wanneer ik daar zin in heb. En slecht zijn ze niet maar vind de andere net even prettiger werken.
 
Die luchtontvochtiger die je overlaatst gekocht hebt, is dit met een reden?
Daar ik een extractor aangekocht heb en nog niet helemaal vertrouwd ben met het hele gebeuren vraag ik me af ofdat het niet verstandig is om deze aan te schaffen en na het gebruik van de extractor in de wagen te plaatsen. Omdat ik veronderstel dat, als je de gehele vloermatten let er toch wat vocht in de wagen blijft.

Mooie collectie, destijds ook,veel van meg's gehad. Nu alleen nog van van de gallons:) .
 
Die Pingi was inderdaad een cadeau. Heb er eerder één aangeschaft voor onder de voorstoel van de Ibiza om zo condens te voorkomen op de ruiten. Werkt echt perfect!