• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iemand ervaring met de Waxaddict Hydrorim spray?

Kleine update na een weekje: er lijkt zich minder vuil te hechten op de velgen dan voor de behandeling. Heb de velgen eerder ingespoten gehad met Wolf's Chemical Nano wheel cleaner, maar heb sterk de indruk dat vuil zich echt minder snel hecht nu ze met de Waxaddict ingespoten zijn. Binnenkort bij het wassen de beading eens bekijken...
 
@Polo444 @Istnogferarie

Gisteren velgen aan het wassen en ik had begrepen dat het ook op nat ondergrond kon, alleen mijn advies is doe dit niet bij velgen met gepolijste randen zonder blanke lak, want dan wordt het een zooitje en zeer lastig verwerkbaar.
 
Nou ja ik had er wel meer van verwacht eerlijk gezegt. Het is uiteindelijk wel goed gekomen maar moest wel weer poetsen met belgom.
Het is niet dat ik het afkraak want droog verwerkte het wel goed op droog oppervlak op de rand maar bij nat niet helaas ;)
Het is ook echt een klote rand om bij te houden hoor door de diepte en je trekt er echt snel krasjes in:confused:
 
Zojuist de auto gewassen: vuil kwam redelijk makkelijk van de velgen af met de HD, beetje moeten helpen met een mitt. Er was nog wel wat beading zichtbaar, maar niet heel veel. Ben benieuwd hoe het over 2 weken is.
 
Bij mij houdt het nog redelijk maar het is meer een product van korte termijn denken ik. Beading zit er nog wel op, vuil liet wel makkelijk los. Ik denk dat een aquafobia vergelijkbaar is.
 
Vandaag de auto gewassen, bij het afspuiten van de velgen zag ik nauwelijks nog iets van bescherming, al kwam het vuil er nog wel gemakkelijk vanaf. Toch maar weer even een nieuw laagje erop gezet, droge wielen deze keer. Moet zeggen dat ik het met natte wielen iets prettiger vind om te verwerken (afnemen). Als deze fles op is maar eens voor iets anders kijken...ben niet overtuigd
 
  • Leuk
Reactions: tamer