• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

IJskrabben krassen?

Kan het kwaad om gewoon een bouwmarkt ruitontdooier te gebruiken? Of is dit slecht voor de lak/rubbers?
 
Ik gebruik nu zelf die van Action de icing spray. Werkt prima en slechts 1 euro! En neem aan dat je niet op je lak spuit, maar op je ramen. :)
 
Heb het van de week met een krabber gedaan ,
Heeft iets van zand of iet dergelijks onder gezeten
Heb een kras op de bijrijder portier over de hele lengte getrokken.
Dus doe mij nu ook maar een de icer
 
Bij mijn 1e auto heb ik ooit mijn voorruit moeten laten vervangen. Bij de 1e nachtvorst met een krabber van de action de ramen ijsvrij gemaakt. Later in het zonnetje kwame n de beschadigingen aan het licht. Finaal verpest en diep ook. Daarna nooit weer mijn autoruiten schoongemaakt met een ijskrabber.
 
Nooit nooit nooooooooit met een krabber!

Elke keer als ik dat zie sterf ik een beetje van binnen ;)
 
Wat is eigenlijk jullie ervaringen met de-icers icm de rubbers, je hoort vaak verhalen dat dat spul slecht is voor je rubbers..
Gebruik zelf die van autoglym.. werkt prima en aantasting van rubbers ben ik nog niet tegengekomen.
 
@Mark1986 - Ik gebruik de de-icer die mijn garage heeft. De-icer met hun eigen naam erop die ze weggeven aan klanten en dergelijke. Dit zal waarschijnlijk geen duur spul zijn en ik zie geen rare fratsen op rubbers of wat dan ook.