Hoi,
Mijn naam is Paverber en ik ben 38 jaren jong en ook ik ben gevat door het "autopoets-virus".
Ik rijd zelf een blauwe Mitsubishi Carisma uit 2001 130.000 km en mijn vrouw een zwarte Punto Classic uit 2008 21.000 km.
Ik heb een tijd geleden mijn carisma weggebracht naar een autopoetsbedrijf, maar was toch niet tevreden met het resultaat.
Interieur was perfect gedaan, maar de buitenkant, mwa.... Blinken deed ie wel, maar in de zon.........aiaiaiai.
Dus, als het in mijn kop zit, zit het in mijn kont :-" (spreekwoordelijk dan hé) en heb ik toen het volgende aangeschaft, aangevuld met wat er daarna is bijgekomen.
Aangezien ik redelijk nieuw ben binnen deze hobby, hoor ik graag van jullie of ik in de goede richting zit met de producten die ik inmiddels heb, en hoor graag adviezen!!!
Oja, heb me ook aangemeld bij de groupsbuy voor de extractor..... Altijd gemakkelijk, zeker met 3 kinderen in de leeftijd van 8, 6 en 2.
Komt ie:rules :
2 x M3 Afplaktape
1 x Poorboys SSR-2
1 x Monello Finale
1 x Meguairs NXT Carwash
1 x Meguiars NXT Techwax 2.0
1 x Meguairs Ultimate pre-wax glaze
1 x Meguiars Gold Class Trim Detailer
1 x Meguiars Carpet & Interiour cleaner
1 x Meguiars Tech Protect Interiour Protectant
1 x Meguiars Speed Detailer
1 x Meguiars Deep crystal Piant cleaner
1 x Meguiars PlastX
1 x DAP 500
1 x Monello CCS foam pad Geel (0)
1 x Monello CCS foam pad Zwart (0)
1 x Monello CCS foam pad Oranje (4)
1 x Monello CCS foam pad Wit (2)
1 x Monello Handpad geel
3 x Meguiars MF supreme Shine towel
1 x Meguiars Wash Mitt
1 x Meguiars water magnet MF Drying towel
2 x Meguiars Even coat soft appl pads
1 x Monello soft foam app pad
2 x Clearkote Ultra soft MF towels
4 x MF Zeeman doekjes
Nou ben ik nog op zoek naar een praktische trolley om e.e.a. uit te stallen en bij de auto te zetten. Ik heb zelf zitten denken aan deze:
http://www.datona.nl/verrijdbare-werkplaatstrolley-3-opbergvakken-blauw.html#
Zou dat iets zijn? Iemand anders nog suggesties?
Nou, voor een openingspost lijkt me dit wel genoeg......:schaam
We komen elkaar nog wel tegen op 't forum.
Groeten Paverber
Oja, ik heb ook nog een motor (Yamaha Fazer 600 uit 2000 met 24.000 km). Die ga ik binnenkort ook effe "aanpakken"......
Mijn naam is Paverber en ik ben 38 jaren jong en ook ik ben gevat door het "autopoets-virus".
Ik rijd zelf een blauwe Mitsubishi Carisma uit 2001 130.000 km en mijn vrouw een zwarte Punto Classic uit 2008 21.000 km.
Ik heb een tijd geleden mijn carisma weggebracht naar een autopoetsbedrijf, maar was toch niet tevreden met het resultaat.
Interieur was perfect gedaan, maar de buitenkant, mwa.... Blinken deed ie wel, maar in de zon.........aiaiaiai.
Dus, als het in mijn kop zit, zit het in mijn kont :-" (spreekwoordelijk dan hé) en heb ik toen het volgende aangeschaft, aangevuld met wat er daarna is bijgekomen.
Aangezien ik redelijk nieuw ben binnen deze hobby, hoor ik graag van jullie of ik in de goede richting zit met de producten die ik inmiddels heb, en hoor graag adviezen!!!
Oja, heb me ook aangemeld bij de groupsbuy voor de extractor..... Altijd gemakkelijk, zeker met 3 kinderen in de leeftijd van 8, 6 en 2.
Komt ie:rules :
2 x M3 Afplaktape
1 x Poorboys SSR-2
1 x Monello Finale
1 x Meguairs NXT Carwash
1 x Meguiars NXT Techwax 2.0
1 x Meguairs Ultimate pre-wax glaze
1 x Meguiars Gold Class Trim Detailer
1 x Meguiars Carpet & Interiour cleaner
1 x Meguiars Tech Protect Interiour Protectant
1 x Meguiars Speed Detailer
1 x Meguiars Deep crystal Piant cleaner
1 x Meguiars PlastX
1 x DAP 500
1 x Monello CCS foam pad Geel (0)
1 x Monello CCS foam pad Zwart (0)
1 x Monello CCS foam pad Oranje (4)
1 x Monello CCS foam pad Wit (2)
1 x Monello Handpad geel
3 x Meguiars MF supreme Shine towel
1 x Meguiars Wash Mitt
1 x Meguiars water magnet MF Drying towel
2 x Meguiars Even coat soft appl pads
1 x Monello soft foam app pad
2 x Clearkote Ultra soft MF towels
4 x MF Zeeman doekjes
Nou ben ik nog op zoek naar een praktische trolley om e.e.a. uit te stallen en bij de auto te zetten. Ik heb zelf zitten denken aan deze:
http://www.datona.nl/verrijdbare-werkplaatstrolley-3-opbergvakken-blauw.html#
Zou dat iets zijn? Iemand anders nog suggesties?
Nou, voor een openingspost lijkt me dit wel genoeg......:schaam
We komen elkaar nog wel tegen op 't forum.
Groeten Paverber
Oja, ik heb ook nog een motor (Yamaha Fazer 600 uit 2000 met 24.000 km). Die ga ik binnenkort ook effe "aanpakken"......