• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik wiil er ook 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

pudepoets

Detailing rookie
7 aug 2008
13
0
ik wil er ook 1 maar mijn vraag is ik wil er 5.5 inch pads op hebben van LC
moet ik er ook een andere backingplate bij kopen dan of passen deze op de
DAPPER zoals hij uit de fabriek komt?

mischien staat dit ook al ergens op het forum maar ik moet nu eten en dan naar mijn eigen huis waar ik nog geen (ze roept al voor de derde keer:-" ) internet heb.
 
Dus...............:roll

Als je een beetje de tijd had genomen om wat te lezen over deze nieuwe machine had je gezien dat er een 125 mm backingplate op zit.

5,5" is bijna 140 mm. Dus nee, je hoeft geen ander backingplate te kopen.

Lees DIT DRAADJE maar is ff door, verklaart een hoop denk ik.

En eet smakleijk :p
 
pudepoets zei:
mischien staat dit ook al ergens op het forum maar ik moet nu eten en dan naar mijn eigen huis waar ik nog geen (ze roept al voor de derde keer:-" ) internet heb.

Het staat inderdaad al ergens op het forum, zoals mijn voorganger al heeft opgezocht voor je. Het is netter om eerst even zelf wat zoekwerk te verrichten in plaats van een bericht te posten met een onderwerptitel "ik wil er ook 1" , dat is een niets zeggende titel waaruit niet echt achterhaald kan worden waar het nu om gaat.

Bij deze gaat het topic op slot gezien de vraag beantwoord is. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.