• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

informatie PAD's

ik gebruik de flex electronic 1200 WATT ,
dus ik verneem dat ik deze met lagere snelheid zal moeten zetten ?
het maximum is 6 op dit toestel

Ja, pads schoonmaken en droog draaien op de machine. Klein beetje vochtig is niet erg.
Ja, lagere stand. Afschalen naar steeds fijner polijstmiddel, zachtere pads en lagere stand op je machine.
Als je dan nog steeds hologrammen (poetskringen) hebt, een excentrische machine aanschaffen, dan krijg je deze er wel uit.

heb nu eens achterbumper laten doen bij een carroserie
en het is ongeloofelijk wat voor diepe krassen ze eruit krijgen , ze kunnen elke diepe kras er volledig uitkrijgen,
zelf wanneer de bumper in plastic is en waar en een dunne lak is

heb ook kunnen zien hoe ze het doen ,
ze doen er eerst met een heel kleine draaischijf beginnen ze het volledig te schuren met een wit product , niet gezien wat.

Dan gaan ze er met een heel grote pad ( schapenwol) met heel trage snelheid over de bumper , snelle bewegingen

Dan volgende stap werken ze met een zachte pad voor opteblinken

in 15minuten was dit klaar
hij vertelde dat elke diepe kras en alles er volledig uitkan als je ervaring hebt

vraag me af waar je zo een schuurmachine kan aankopen , als je er naar kijkt , lijkt het zo makkelijk

Elke diepe kras kan er uit, maar niet enkel door te polijsten..
Wanneer je echt door de laklagen heen zit, rest enkel nog opvullen of spuiten...

met polijsten haal je telkens een laagje lak weg
als de kras tot op het plaatwerk zit
plastic of staal plaatwerk dan zou je dus tot het plaatwerk moeten polijsten om de kras weg te krijgen
dus ja alle krassen kun je eruit krijgen maar is dat ook wat je wilt

bij zo'n bedrijf kunnen ze het mooi vertellen zodat je terug komt
hier vertellen we je de waarheid en tips en truuks en vaardigheden zodat je begrijpt wat je aan het doen bent
en ook waar je naar toe wilt en welk maximaal resultaat haalbaar is

zoek ook eens op YouTube naar dap500 of 900 of je eigen machine en merk polijstmiddel en kijk hoe hun het doen
dn zie je wat e doen en hoe ze het doen met die machine en producten