• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Inge's detail pogingen

Cordoba: zou mij ook niet verbazen als ik ze zelf heb gemaakt - realiseerde me dat ik de eerste ronde wel erg zuinig met spray&wipe was geweest. Heb dat bij de "herstelsessie" aanzienlijk meer gebruikt. Ik ga er vanuit dat een volgen de keer (volgende zomer vermoed ik tenzij ik veel energie en tijd heb met de kerstvakantie) ook wel verdwijnt. En de krasjes die er zitten zijn nu mooi gemaskeerd. :D

De uitknop gaat wel maar net als jij ben ik inderdaad begonnen om maar op het gehoor te werken. Wel lastig nog maar goed genoeg oefening baart kunst.

Het verspreiden van de compound heb ik inderdaad ook gedaan zoals je beschrijft alleen als je moe wordt vergeet je wel eens wat omdat het nog niet automatisch gaat. Geeft niet - leer je weer van.
 
Wat me net te binnen schiet is om een streepje op de backingplate te zetten. Zo kun je goed zien of ie draait. Tip die ik ergens las/zag. Heeft mij in ieder geval goed geholpen.
 
Die tip had ik ook ergens gelezen en uitgevoerd :) - dank voor de tip. Het helpt inderdaad om goed te kunnen controleren of de schijf mooi draait.
 
Dank! Net even met de auto weggeweest en was zelf weer even verbaasd van de looks. In de garage lijkt de wetlook heftiger dan in het zonnetje maar ook dan mag hij er wezen. :)
 
Mag je terecht trots op zijn! Leuke aanpassingen ook!:)^