Cordoba: zou mij ook niet verbazen als ik ze zelf heb gemaakt - realiseerde me dat ik de eerste ronde wel erg zuinig met spray&wipe was geweest. Heb dat bij de "herstelsessie" aanzienlijk meer gebruikt. Ik ga er vanuit dat een volgen de keer (volgende zomer vermoed ik tenzij ik veel energie en tijd heb met de kerstvakantie) ook wel verdwijnt. En de krasjes die er zitten zijn nu mooi gemaskeerd.
De uitknop gaat wel maar net als jij ben ik inderdaad begonnen om maar op het gehoor te werken. Wel lastig nog maar goed genoeg oefening baart kunst.
Het verspreiden van de compound heb ik inderdaad ook gedaan zoals je beschrijft alleen als je moe wordt vergeet je wel eens wat omdat het nog niet automatisch gaat. Geeft niet - leer je weer van.
De uitknop gaat wel maar net als jij ben ik inderdaad begonnen om maar op het gehoor te werken. Wel lastig nog maar goed genoeg oefening baart kunst.
Het verspreiden van de compound heb ik inderdaad ook gedaan zoals je beschrijft alleen als je moe wordt vergeet je wel eens wat omdat het nog niet automatisch gaat. Geeft niet - leer je weer van.