• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

interieur detail ford focus 2002

ZwartecorsaD

Detailing addict
16 mei 2016
66
63
31
Den haag
Bij deze de wagen van mijn vriendin eens grondig aangepakt.

-Als eerst de hele auto leeggehaald en grondig gestofzuigd en ontdaan van stof.
-Vervolgens het gehele interieur gedaan met de extractor (en wat een vieze rommel kwam eruit, helaas geen foto van gemaakt)
-Toen het dashboard, stuur, middenconsole en deurpanelen behandeld met auto finesse APC, her en der icm een melamine sponsje.

Als laatst heb ik de lederen delen met auto finesse hide behandeld, en alle plastic delen met PERL 1:3
De foto's zijn gemaakt met een Sony a6000

Foto's voor de detail
DSC00492.JPG
DSC00493.JPG
DSC00495.JPG
DSC00496.JPG
DSC00497.JPG
DSC00498.JPG
DSC00499.JPG



aardig wat werk dus, hier het eindresultaat:
DSC00511.JPG
DSC00512.JPG
DSC00514.JPG
DSC00515.JPG
DSC00519.JPG
DSC00518.JPG
DSC00517.JPG

DSC00513.JPG
 

Bijlagen

  • DSC00513.JPG
    DSC00513.JPG
    101,9 KB · Weergaven: 133
Ik vond hem er voordien nog niet zo slecht uitzien of ben ik mis? In elk geval een werkje dat loont!
dashboard en de deuren waren zeker niet slecht maar toch kwam er een zwart emmertje water vanaf , waren voornamelijk de stoelen die een onaangename geur hadden vandaar de extractor die wonderen heeft gedaan.
 
Logisch dat die auto de afgelopen vijftien jaar wat geurtjes en andere zooi verzameld heeft. Maar wat zal het nu lekker fris, fruitig en schoon zijn. Goed gedaan.
 
  • Leuk
Reactions: ZwartecorsaD