• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Is deze toyota celica nog te redden???

Tuurlijk is deze Celica nog te redden hoor !
Juist de kracht van de hobby zou ik zeggen.

Gewoon machinaal aan de gang gaan en rustig aan met de juiste spullen.
Iedereen gebruikt weer andere spullen maar doorgaands kom je op een paar merken uit en heb er alleen maar goede ervaring mee.

Succes, groetjes uit Hellevoetsluis!

ps: een vriend/kennis van me heeft een echte Toyota Celica ST205 GT Four zilver en geimporteerd uit Italie.

Bedankt voor al jullie reacties

Ik heb zeker aan al jullie reacties wat gehad zo weet ik nu bijvoorbeeld wat SRP doer:ja .

maar de bedoeling is eigenlijk om zoveel mogelijk van de krassen en swirls te verwijderen voor zover mogelijk.
Er is mij al hulp aangeboden door een medeforumer echt geweldig.

alle tips en trucs zijn welkom

nogmaals bedankt

keep up de good work

Petercelica;327327 zei:
Bedankt voor al jullie reacties
maar de bedoeling is eigenlijk om zoveel mogelijk van de krassen en swirls te verwijderen voor zover mogelijk.

Dan moet je dus geen SRP kopen ;-)

Hey hallo,

Als hoofddorp niet te ver rijden is voor je dan wil ik wel eens laten zien wat je kan bereiken met de auto :-)

@yorick: Hij wordt al geholpen door een stadsgenoot begreep ik.
(anders had ik ook wel in willen springen eventueel)

Even terug omhoog halen :-"

Ik polijst de wagen 2x per jaar: voor de winter/na de zomer en na de winter/lente zo ongeveer.

Omdat ik met de wagen rij en deze wekelijks was komen er hoe voorzichtig ik ook ben toch swirls en dergelijke op.
Ik gebruik dan tussendoor de SRP om deze swirls te verbergen want ik ga niet de hele wagen alweer polijsten voor enkele swirls ondanks dat ze mij wel storen :-d