• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

J3roen's starterscollectie!

j3roen

Detailing addict
24 mei 2012
93
52
Zojuist kwam er een mooi pakketje aan! Mijn Carclean betelling van gisteren :)

Dit, tesamen met een bestelling van vorige week, maakt het een mooie "starterscollectie".
Jammer dat de postbode hier zo laat komt anders had ik vandaag aan de slag gekund.

Enige wat nog onderweg is, is trim restorer en Dodo Juice - Purple Haze soft wax.

spulletjes.jpg


Ook heb ik gisteren al wat plaatwerk bij wat schade bedrijven gehaald om te experimenteren met diepe krassen, technieken etc.

Kortom! Ik ben er klaar voor!
 
Thanks! Ik ben nogal van de impuls kopen, maar denk ik dat ik een weloverwogen selectie heb gemaakt zo.

Los van het feit dat ik van mooi onderhouden auto's houd, denk ik dat het ook wel een mooi soort Zen meditatie gaat worden :) Wax on Wax off....!
De volvo die ik hier heb staan kan ook wel heel wat tender loving care gebruiken. Ik zal flink wat foto's maken van het de voortgang denk ik. Leuk project!
 
Zeker een mooie start !

Misschien ff uitkijken om je klei goed werkt met de born slippy en als deze al wat meer op is , dan pas de showtime gebruiken omdat er wat probleempjes zijn gemeld door het gebruik van deze samen... . (als je eerst de showtime gebruikt heb je kans dat de klei nadien brokkelt, maar zeker is het niet :weetniet )

suc6!
 
@grandscenicman: Je bedoelt dat de showtime niet goed kan samenwerken met de klei? Of juist de Born Slippy? Thanks iig!
 
Lees ff dit topic : :ja
https://forum.Carclean.com/cc_postst7406/combi-van-mothers-kit-klei-geel--DJ-born-slippy-refill.aspx
 
Nou dat is een dikke start zeg
Enkel zie ik wat weinig gewone doeken boven de droogdoeken , voor polish glaze wax etc af tenemen of staan er achter de polish s ;-p
Maar die heb je mss al en je kan natuurlijk niet alles in een keer e
toch veel plezier eraan :cool
 
@Steven: Ik ben inderdaad vergeten om mijn setje MF doeken te fotograferen, die lagen al een tijdje op de plank. Overigens erg goedkoop geweest, dus moet nog maar even kijken of het "ok" kwaliteit is.

Linkje: *toch maar verwijderd aangezien dit een "commercieel" forum is :)*