• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jan stelt zich voor.

maja851

Detailing addict
31 okt 2008
75
65
16
Zal me even voorstellen: mijn naam is Jan Lammers, woon in Beilen en rij sinds jaren Volvo. Op dit moment een V70 T5 die me goed bevalt.
Ben eigenlijk al jaren een poetser en was een trouw lid op een ander forum.
Na hier regelmatig te hebben gekeken gaat mijn voorkeur toch uit naar dit forum. Meer producten die met elkaar vergeleken worden en gebruikers ervaringen.
Ook de bijzonder positieve ervaring met Carclean speelt een rol.
 
Foto's, ik had al zo'n idee dat die vraag zou komen.
Komt 'ie
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
of de andere hobby:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Hallo Jan,

Welkom op dit forum. Ben ik je al niet eens op het Meguiar's forum tegen gekomen? Mooie Volvo trouwens.

Groet,
 
@Omegauser; Klopt. Heb op het Meguiars veel opgestoken.
@DKBM, of mag ik je Martin noemen: Tot op heden heb ik alleen de spullen van Meguiars gebruikt.
Ben ongeveer drie jaar geleden overgestapt op de detailer en pro lijn. Heb intussen redelijk wat ervaring en heb de workshops 1, 2 en 3 bezocht.
De volgende en laatste stap wordt het wetsanden. Ben van plan om de spullen uit de USA over te laten komen.