• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

JasperTDI stelt zich voor

JasperTDI

Detailing rookie
20 mei 2008
13
0
Hoi allemaal,

Via het Seat-Online forum ben ik hier terecht gekomen, mijn eerste carclean spullen heb ik na advies van Tim al aangeschaft!

Momenteel rij ik in een (lease) Seat Leon:

90602135ok4.jpg


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Bevalt erg goed, maar met 1400km per week is het moeilijk schoon houden.. Ook al enkele krassen en steenslag, maar hopelijk kan ik tips krijgen op dit forum om deze punten te verbeteren $$)

Groet,
Jasper.
 
Welkom Jasper!

Als je informatie zoekt, maar je kan het niet vinden, dan kan je altijd een topic starten met je vraag of vragen!

Succes en welkom aan boord! :star

Tim
 
Welkom!

Wow, wat een bizar mooie kleur rood, dat zie je niet veel, maakt een heel andere auto van de Leon! Wel opvallend dat je die kleur mocht kiezen van de leasemaatschappij, die zijn over het algemeen niet zo happig op rood in de vloot!
Dit is een 2.0 TDI 103 kW volgens de RDW, gaat vast wel lekker vooruit? Heb je trouwens zo'n sportonderstel erop zitten, ik hoorde van iemand met een 170 pk TDI FR dat ie het toch wel erg hard afgesteld vond, ondanks zijn sportieve eisen.
 
Freaky1975 zei:
Welkom!

Wow, wat een bizar mooie kleur rood, dat zie je niet veel, maakt een heel andere auto van de Leon! Wel opvallend dat je die kleur mocht kiezen van de leasemaatschappij, die zijn over het algemeen niet zo happig op rood in de vloot!
Dit is een 2.0 TDI 103 kW volgens de RDW, gaat vast wel lekker vooruit? Heb je trouwens zo'n sportonderstel erop zitten, ik hoorde van iemand met een 170 pk TDI FR dat ie het toch wel erg hard afgesteld vond, ondanks zijn sportieve eisen.

Het is inderdaad een 2.0tdi, en nog chiptuning van Abt naar zo'n 170-180 pk. Dus gaat inderdaad lekker vooruit, zeker relaxed op de autobahn. Ik werk doordeweeks in Duitsland dus ik maak er genoeg gebruik van ;). Ook heeft deze sportonderstel, fijn op de snelweg maar op bv slechte klinkerwegen is het wel rammelen.. Maar niet té hard afgesteld naar mijn mening, en ik maak de meeste km toch op de snelweg. Het kan zijn dat de FR nog harder is afgesteld..

Bedankt voor jullie reacties!
 
JasperTDI zei:
Hoi allemaal...
Bevalt erg goed, maar met 1400km per week is het moeilijk schoon houden...steenslag, maar hopelijk kan ik tips krijgen op dit forum

Binnenkort (misschien dit weekend, ligt even aan de levering van Tim en 3M) ga ik weer aan de gang met mijn lease auto, op deze punten. Wordt dit weekend goed weer, dus dat zou mooi zijn.

Bestel maar alvast een lakstifje op jouw kleur, bij de dealer ;)

Groetjes

Reinder

P.S.: Naar heh: veel rijden en dan allll die vliegen :) Maar mooie Leon. Erg goed, dat bloedrood.
 
Ik heb een keertje een kleine schade gehad aan de achterzijde (container tegen aangewaaid). Dit heb ik laten repareren en hierbij heb ik een klein potje verf meegekregen. De kleur heb ik in ieder geval. Nu nog kijken hoe ik het kan gebruiken, ben van plan om wat foto's van de steenslag te maken en hier advies te vragen :).
Ben benieuwd hoe het bij jou gaat Reinder!

Groet,
Jasper.
 
Zal wel goed gaan hoor! Maar op motorkap vind ik altijd een beetje eng. Vandaar dat ik 'blij' ben met de steenslag op de leaseauto: kan ik even uitproberen o:)

Morgen zijn mijn 3M polijstschijfjes binnen, dus dit weekend kan ik het gaan doen! Keeping y'all posted!