Vooruit, vandaag eens een poging gedaan om auto weer te wassen,... Vanmorgen vroeg toen het nog lekker was, in alle vroegte begonnen.
Auto even grondig gewassen, en ook de raamrubbers weer eens grondig schoon geschrobd. Kwamen zowat matte rubbers onder vandaan! Evenals de binnenkanten netjes doen, en nagelopen met de Tripple Polish van AF. Fijn spulletje voor daar! Had nooit iets makkelijks om daar te kunnen gebruiken.
In ieder geval, na het wassen de auto met ons Dapje in de White Diamond gezet. Wat overigens heel fijn en egaal gaat met de Dap. Had ik eerder moeten doen! En daarna een waxje gelegt van AF. De Temptation, eens gekocht om weer eens een "budget" waxje te proberen. Deze kan mij zeker niet bekoren, ondanks ik het zo dun als maar kan opbracht, zo ellendig die is uit te poetsen, pfff zo'n ramp heb ik in mijn Detailing periode niet meer meegemaakt, na eens de M16 te lang hebben te laten curen,.... Dit leek net zoiets, nog geen 10m er opgezeten. Maar ging er heel erg moeizaam af. Diverse doeken geprobeerd. Maar kan te temp. zijn of misschien de lak, of ondergrond, zeg het maar,...
Op de achterdiffusor, en de achterruitenwisser heb ik de C.Pro D-Lux aangebracht. Benieuwd hoe dat stand houd. de "diffusor" is glad kunststof, zit een soort van laagje overheen. Door de D-Lux behoorlijk glimmend geworden. Maar ben benieuwd hoelang dit stand houd. De Revive is op dat deel van de auto namelijk behoorlijk waardeloos,... Net als diverse eerdere producten die ik heb geprobeerd.
Instaplijsten even gedapt. De grote krassen heb ik er niet uit gekregen, maar wel is het enorm opgeknapt, in ieder geval van dof naar lekker glimmend. Bestuurderskant, en linkerachterkant gedaan. Rechts moest nog, maar werd inmiddels te warm. En de schaduw begon van de oprit te verdwijnen.
Tegen de middag lekker klaar, en toen zijn we (niet alleen!) naar de zeedijk gegaan en hebben we een paar uurtjes wezen wandelen
Maar kon het toch niet laten om van het autootje weer een paar foto's te maken,...