• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

jim's collectie

Nog wat tools gaan halen daarjuist.
99hu9s.jpg

- Een vario lans voor de HD, dit zat niet standaard bij de HD en zo kan ik de druk zelf wat regelen.
- En een gardena koppelstuk met afsluitkraan, zo moet ik niet telkens mijn waterdarm samenknijpen om de wagen zonder sproeikop af te spoelen.

Verder ben ik nog wachtende op pads voor de DAP, en een nieuwe wax.
Daarna is het winterstop, tenzij de kerstman nog wat detailingstuff onder boom komt leggen.
 
Zojuist stond GLS al voor de deur met mijn pakje, gisteren namiddag verzonden in NL en nu al bezorgt in BE 8o
Zelfs de post binnen belgië verloopt zo snel nog niet.

Dit zat in het pakje:
14mtk0m.jpg

- 5.5 orange pad
- 5.5 yellow pad
- 5.5 light green pad
- 5.5 heavy green pad
- 5.5 white pad
- Pinnacle signature series II paste wax
- Valma ruitensproeier concentraat als :kado (komt zeker van pas tijdens deze periode)

Van de pinnacle ga ik een review proberen maken, van zodra ik de kans krijg om de wagen nog is te waxen.

PS @ CC crew: er zit 227gr in het potje, op de site staat 170gr bij de advertentie ;)
 
Jim, waar heb je het werkstoeltje vandaan gehaald (met rode zitting), zoiets zoek ik ook nog. Ik heb bij de action naar bakken op wieltjes gekeken maar kon ze niet vinden, iemand een idee waar die bakken te krijgen zijn. Ze lijken me erg handig.
 
Binnetie zei:
Jim, waar heb je het werkstoeltje vandaan gehaald (met rode zitting), zoiets zoek ik ook nog. Ik heb bij de action naar bakken op wieltjes gekeken maar kon ze niet vinden, iemand een idee waar die bakken te krijgen zijn. Ze lijken me erg handig.
Je kan ook bij de Ikea kijken voor een kruk en bakken? De kruk heb ik zelf ook.
36741_PE128017_S4.jpg

Kruk
51638_PE151548_S4.jpg

Bak met wieltjes

Sorry voor de eventuele off-topic.
 
Ik heb nu ook bakken op wieltjes (van de Blokker), maar bedoel zo in een frame. De bakken zit in een soort plastic omlijsting die je kan uitschuiven zoals je op de foto ziet. De kruk van Jim heeft ruimte om detailspullen neer te leggen.
 
Geen idee waar je in NL die bakken moet zoeken, hier in BE kom je ze in elk warenhuis wel tegen. ( action, casa, blokker, leenbakker, makro, carrefour, enz..)
Stoeltje komt ook uit BE, firma noemt irik trading dacht ik en kost niet veel.

@ rodders: wax is lekker boterig, smelt op je vinger dus dat bevalt me al zeer goed.
Dat soort waxen heeft mijn voorkeur.
 
alteaniels zei:
De garagedeur ombouwen naar oprijplaat, net als een laadklep van een vrachtwagen (nightrider geval)
Daar zat ik ook al naar te gluren. Het lijkt alsof er een dip zit in de huidige heuvel en schat in dat je voorkant dan gaat schuren omdat ie dan weer net ff wat lager komt.
Een lange(re) versie van oprijdplaten die je bovenaan vastklikt in de grond ( wellicht klein gleufje uit de vloer frezen ).
Als ie dan begint vanaf de straat dan moet het wel gaan lukken ( hoop ik ;) :) )

Maar hoe dan ook: WOW, dat is een zeer mooie en uitgebalanceerde collectie !!!
 
Laatste aanwinst:

- Foam kit voor karcher
- :kado turtle wax natural extracts shampoo
2w3x1l0.jpg


Moet het wel nog onder de kerstboom laten liggen tot volgende week :sob:
 
Nee hoor, zat gewoon als geschenkje bij de bestelling.
Ik zou het wel durven proberen, maar heb geen zin mijn winter wax- en sealant lagen te verwijderen door die shampoo.

Foam heb ik nog niet gekocht, weet nog niet welke ik ga nemen en er is momenteel geen foam beschikbaar in de webshop.
 
Nog wat spullen gaan ophalen daarstraks:
15f41h5.jpg


- CG emmer (word de emmer voor de velgen)
- CG gallon APC
- Citruswash orange daily shampoo (om bij elke foambeurt een kleine hoeveelheid toe te voegen)
- CG microfiberwash (om de grotere fles wat te vullen)
- Redberry wheelcleaner (om de gallonfles terug wat te vullen)
- 2 Eurow buffing towels

Beginpost aangepast, zo blijft de collectie overzichtelijk.
 
Dat is idd de kiss off.
Ondanks dat CG er nog andere heeft (orange/green/red/grime reaper APC), vind ik deze gele het beste.
 
ik heb nu de "normale" verpakking, maar gaat er hard doorheen... vandaar de vraag ;) Thnx voor de info!
 
Nog een pakketje ontvangen:
nq7jfc.jpg


- literverpakking SSF foam
- wolfgang total swirl remover
- 2 wolfgang logo stickertjes
- poorboys DMT doek :kado
- tweezijdige miniborstel :kado


Nu nog wachten op een andere foam die in bestelling staan en op een testproduct van chemical guys.
Dan ben ik klaar voor na de winterperiode :cool:
 
Ik heb vandaag ook zo een gallon van 5liter in ontvangst mogen nemen van de SSF..

Ruikt die van jou nog naar kauwgumballen? De gallon van 5l ruikt naar niets meer :broken_heart: :broken_heart: :broken_heart:
 
Mijn fles ruikt naar product, maar zeker geen kauwgum of andere leuke geur.

Heb er maar een literverpakking van gekocht, omdat ik nog 2 andere foams in literfles ga kopen.
Zo kan ik testen en vergelijken welke me het meest aanstaat.