Ben ik zeer over te spreken
^
Vind het een goed toestel.
- staat stevig op de poten, wat meer gestalte en minder plastic behuizing.
- 8m slang (minder stijf als de vorige karcher), stevige rail om die op te rollen.
- zoals op de verpakking belooft staat, is het toestel erg stil naargelang het vermogen.
- werkdruk blijft stabiel na een langere tijd spuiten, en duidelijk merkbaar dat het toestel meer dan 120bar kan voorzien.
- alles zit vast op het toestel, samen opgeborgen wat een groot pluspunt is vind ik
Waterdarm koppelen, stekker in en je kan beginnen.
Vond het hiervoor een heel gedoe om de HD uit te halen, en tijdverlies waardoor ik minder zin had om die uit te halen.
- pistool is standaard vario regelbaar, stevige snelkoppeling aan de slang.
Wat aan de zware kant, zeker icm HD foam lans erop maar van wat arbeid ga je niet dood hoor :|~*
Staat ook een metertje op bovenaan, niet dat ik er belang aan hecht.
Maar ik ben opzoek naar een volledig "ijzer" spuitlans, dat gaat me meer plezieren denk ik.
- wasborstel nog niet gebruikt, is verbannen tot de kelder want ik wil het ding zelfs niet in de garage zien liggen.
Heb het toestel al grondig getest, ik moet altijd het fijne weten van de producten die ik gebruik.
Volgende week eens testen met de nieuwe HD foam lans :ja
Kende het merk lavor niet, en boeide me ook niet wat hun service en dienst na-verkoop is.
De -50% en wat ik ervoor in de plaats kreeg kon me zo overtuigen , je moet al eens durven gokken.