• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Joeri stelt zich voor

276159

Detailing rookie
27 dec 2008
196
0
Sinds vandaag ook maar aangemeld op het forum. Ik ben Joeri, 23 jaar oud uit het gezellige Wouwse Plantage. Via Seat-Online eigenlijk hier terecht gekomen, al zit ik meer op teamibiza.net (daar ook bekend als petit).

Een maand geleden een ongeluk meegemaakt met de auto, en heb deze toen volledig opnieuw laten spuiten. Nieuwe laklaag betekende ook eigenlijk dat ik me serieus toe ga leggen op het netjes onderhouden van de auto o:-)

Enkel de velgen worden een heel project, zit wat stoeprand schade op, dus deze worden in het voorjaar waarschijnlijk opnieuw behandelt en gespoten.

Enkele foto's van het object:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Welkom en veel plezier hier op het forum! Ik zie dat je ook al een andere voor- en achterbumper op de auto hebt zitten. Trouwens: ook een mooie TT!