• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jones stopt met lurken...

Jones

Detailing rookie
24 mei 2018
2
15
Hallo,

Ik ben Jones en nog een absolute noob in het detaillen, alhoewel ik mijn eerste bestelling al ruim een jaar geleden gedaan heb.
Ik lees al geruime tijd mee, maar men vorige wagen was nu niet meteen iets om heel trots op te zijn, mooi gepoetst of niet :-p

De nieuwe daarentegen wil ik wel heel goed gaan onderhouden, net zoals ik al deed met men motor.
De laatste 2 weken veel te veel gekocht hier dat binnenkort allemaal goed gebruikt gaat worden.
Ik heb al met veel plezier meegelezen op het forum, en voor ik ergens ga antwoorden vond ik het maar net zo netjes om eerst hier eens goeiedag te komen zeggen.

Wagen is een Peugeot 5008 SUV, 1.6 tdi EAT6 in de GT-Line trim in het kleur Perla Nera (=gewoon zwart metaalkleur dus :-) ) en men huidige motor is een Suzuki V-strom 650 XT.

20180512_190517.webp

20180321_152318.webp
20180504_161732.webp

Bonus foam picture :-p

• Leuk
Reacties: Cordoba en mdlange
Welkom.
Knappe motor en zéér knappe wagen.
Verhouding 1600cc en zo'n beest van een wagen, is dat vlot ? Want kan mij inbeelden dat deze toch wel een kleine 2ton zal wegen ?

• Leuk
Reacties: Jones
Hoi welkom op het forum!

Ik zeg het niet snel over een Peugeot, maar ik vond dit een erg geslaagd model!

Verhouding 1600cc en zo'n beest van een wagen, is dat vlot ? Want kan mij inbeelden dat deze toch wel een kleine 2ton zal wegen ?

Die autos wegen niet meer dan de gemiddelde Golf.

• Leuk
Welkom.
Knappe motor en zéér knappe wagen.

Valt op zich heel goed mee, weegt 1455 kg rijklaar volgens het inschrijvingsbewijs, dat was ook een van mijn zorgen toen ik ging bestellen maar de testrit was overtuigend genoeg om te doen afzien van de 2.0.

Ik kom ook van een 1.2 tdi dus dan voelt ook alles wel snel aan, maar hij moet op zich niet zo heel hard onderdoen voor de 1.9tdi die in de Skoda Octavia ligt van de vriendin.

Hoi welkom op het forum!

Ik zeg het niet snel over een Peugeot, maar ik vond dit een erg geslaagd model!

Die autos wegen niet meer dan de gemiddelde Golf.

Vind het ook een heel geslaagde auto, en mss een beetje biased omdat ik hem heb maar ik vind het de mooiste van alle suv's in die prijsklasse.
Ook het interieur ziet en voelt er heel "premium" uit (wat dat ook mag betekenen in tijden waar elke kg gewicht besparen minder co2 uitstoot betekent).

Welkom Jones, ik dacht even dat je een standbeeld van een motor had gepost, maar het was een motor die gefoamed is.

• Leuk