• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jopie stelt zich ook maar even voor..

Jopie

Detailing rookie
7 okt 2008
99
0
Hallo mensen,

Ik ben Johan 24 jaar en woon in de kop van Drenthe. Al jaren besmet met het autovirus en daar hoort natuurlijk het schoonhouden van auto's bij.
Via vwforum.nl carclean leren kennen en hier al genoeg inkopen gedaan.

Dit forum leek me een goede plek om tips te verzamelen over het poetsen van auto's waar ik zelf de laatste tijd steeds meer tijd aan ben gaan besteden.

Tenslotte nog even mijn auto.
Ik rijd in inmiddels mijn 4de vw.
Het is een Polo 1.6 Milestone van '98 waar inmiddels het nodige aan is gebeurd.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Welkom! Wat heb je allemaal aan je auto veranderd? Als ik zo kijk zie ik: verlaging, koplampen + grill, voorbumper, zijskirts, stootstrips verwijderd. Ik vermoed dat dat niet alles is ......
 
Thnx mensen! :)

Wat er aan veranderd is..

* Voorbumper
* Grill
* Koplampen en knipperlichten
* Achterlichten
* Schroefset
* 7j en 8j Brock b5 velgen
* Zijstrips verwijderd
* "Polo" achterop verwijderd
* Achterruitewisser verwijderd
* Xenon dimlicht en grootlicht
* Inmiddels zit er een 6n2 GTI onderlip onder de voorbumper (nog niet op de foto)

en dat was het wel zo'n beetje geloof ik.. :grinning:
 
Mooi bakkie, maar xenon grootlicht?
Grootlicht heb je altijd maar even kort aan of je flitst er soms mee. Ben je niet bang dat je xenon hierdoor kapot gaat aangezien het hier absoluut niet tegen kan?
 
Ik heb goedkoop een 2de hands setje kunnen kopen..
Het is inderdaad niet echt goed voor de xenon maar als het wel kapot gaat jammer dan, en het gaat al een mooi tijdje goed :grinning: