• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kadett C Sedan 2.2E 1979

Zodra ik weer tijd 'over' heb mitch! :D
Helaas maakt het natte wegdek zo tijdens dit jaargetijde het haast onmogelijk om een beetje sportief te rijden in zo`n vedergewicht met achterwielaandrijving haha.

Bedankt voor de positieve reacties btw!
deze woensdag weer een stapje verder gekomen; de olietemperatuursensor gemonteerd en aangesloten op de meter!
daarbij ook de 3e oliewissel gedaan sinds dit motorblok in de auto hangt en gelukkig kan ik nu stellen dat het meeste oude vuil er wel uitgespoeld is :-)^

To be continued!

Ondanks de winter heb ik weer eens iets glimmends op mijn autootje geplakt in de vorm van een setje nieuwe wieltjes.

13" 7 & 8 J ATS Classics met 175/50 R13 bandjes rondom.

langzaamaan wordt het steeds meer zoals ik de auto wil hebben :heart_eyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks voor de reacties!

@Tibmaister, een schroefset past niet onder deze auto (schokdempers en veren zijn apart).
auto is zoals ze nu is 60/60 verlaagd, maar ik wil nog een heel stuk lager dus dat wordt een custom setje maken :-b

Hela mensen!

Helaas heb ik al een hele poos niks meer van mij laten horen, Het hoe en wat gaan we maar niet op in maar als t goed is gaan jullie van mij weer veel meer lezen/ zien de komende tijd :)
Zo staan er een aantal dingen te gebeuren aan mijn geliefde autootje en ga ik binnenkort een aantal full detail klussen krijgen.

Maar aangezien dit een projecttopic over de kadett is, hier een aantal foto`s van waar ik mee bezig ben voor t komende meetingseizoen!

Subtiel spoilertje op maat aan het maken, ben er nog niet over uit of ik m wel mooi vind of niet...
20130403_191732_zpsebc493d8.webp

20130403_191723_zpseec7a0f3.webp

Windsplitters op de zijschermen;
20130403_190302_zps0dde1ffd.webp

20130403_190238_zps838a3893.webp

20130403_190344_zps3ed42007.webp

Rolbeugel, dit gaat uiteindelijk een rolkooi worden die doorloopt vanuit kofferbak tot in motorruimte... ooit...
En Hoogglans Oranje! 8d
20130331_163450_zpse2de38e9.webp

20130331_163518_zpsf741337a.webp

En dan moet er natuurlijk ook een setje 4-punts gordels in!
20130404_160147_zps5e6c4779.webp

Alles is nog los, wil nog 2 dwarskokers plaatsen voor de rolbeugel en bevestigingspunten maken voor de gordels.
verder is het ook nog zoeken naar de ideale kit om de splitters/ spoiler mee vast te zetten... `t mag er natuurlijk niet zomaar weer vanaf waaien!

Dit was het weer eventjes voor nu, binnenkort meer! :-"

Die spoiler zie ik wel zitten, maar die splitters, daar heb ik mijn twijfels over. :-/

Ik kreeg de tip om sikaflex te grbuiken voor kit en plakwerk op mijn auto.
Tot nu toe zitten de deurrubbers er goed vast mee.

Succes, ,^^

Rinke