• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

kado bonnen

fredgenot

Detailing rookie
8 mei 2010
49
0
hoi Tim,
is het niet mogelijk om op Carclean.com de kadobon beter in het zicht te plaatsen want dat zijn dikwijls mensen die dat kopen die niet vertrouwd zijn met de site en niet veel zin hebben om er lang naar te zoeken.
Mijn vrouw heeft mijn familie tips gegeven om een kadobon op jullie site te kopen maar ik krijg hier al te horen dat ze ze niet vinden, straks kopen ze mij een bon bij de gamma :-&
Bezorg ons een leuk eindejaar :D
 
Is maar tip hé
Is toch altijd veel gemakkelijker als zoiets direct in het oog springt dan dat je de zoekfunctie moet gebruiken.
 
fredgenot zei:
hoi Tim,
is het niet mogelijk om op Carclean.com de kadobon beter in het zicht te plaatsen want dat zijn dikwijls mensen die dat kopen die niet vertrouwd zijn met de site en niet veel zin hebben om er lang naar te zoeken.
Mijn vrouw heeft mijn familie tips gegeven om een kadobon op jullie site te kopen maar ik krijg hier al te horen dat ze ze niet vinden, straks kopen ze mij een bon bij de gamma :-&
Bezorg ons een leuk eindejaar :D
Zolang ze maar geen slijpschijf kopen in de Gamma:D
Daar kan je misschien ook een backingplate op zetten:-"
Fredgenot heeft grootse plannen:ja
 
En zorg er voor dat de verzendkosten gewoon lager of weg zijn wanneer je alleen een kadobon koopt. Het lijkt mij dat een bon op de post doen hooguit 88 cent kost.
 
De car-care coupon vind ik niet interessant en al zeker niet als je in belgie woont. Ik heb het net ff gechecked: stel dat iemand mij een kadobon van 25 euro wil geven, dan betaalt die persoon 10,50 euro verzendkosten 8-()) dat komt op 35,50 euro voor een kadobon van 25 euro........:confused:
 
Ik denk dat je even contact moet opnemen met cc dan, kan niet geloven dat daarvoor alleen de verzendkosten zo hoog zijn. Wordt ook niet als pakket verzonden, eerder als brief.
 
Inderdaad, je kan geen briefpost aanvinken maar als je alleen een CCC wilt dan gewoon even contact opnemen en dan kijken we wat een brief kost naar Belgie. Geen probleem.
 
Dat verandert de zaak natuurlijk, jammer dat ik dit niet eerder wist..:grinning:
Hoop maar dat fredgenot dit ook leest zodat hij zijn familieleden op de hoogte kan brengen dat ze eerst CC moeten contacteren alvorens een car-care-coupon te bestellen....mss een goed idee dit op de site bij de CCC te plaatsen: als u enkel een coupon bestelt geldt het brieftarief....?
 
ik kan dit moeilijk melden aan mijn familie omdat ik "niks" weet over de kado die ik ga krijgen want het is een verrassing o:)
Zal mijn vrouw nu wel op de hoogte brengen dat het niet zo simpel is...