• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

KaiP stelt zich voor

KaiP

Detailing rookie
9 mei 2012
8
0
Goedemorgen! Ik ben Kai, 27 uit Hilversum. Rij in een rode golf 4. Ik poets regelmatig mijn auto met de hand en zo nu en dan eens een auto op het werk (oldtimer restauratie) Dit alles met de hand en poetskatoen. Ik heb gisteren een leuke bestelling geplaatst waaronder de Dap900. Nou zou ik graag eens bij iemand mee kijken hoe die dit apparaat goed gebruikt. Ook het kleien e.d zou ik graag eens in real life willen zien. Mocht er iemand zijn ( het liefst een beetje in de buurt van Hilversum) die binnenkort zijn auto compleet gaat cleanen, en het niet erg vind om tijdens het werk een beetje uitleg te geven, evt. in ruil voor bv een kratje bier;-) zou ik dat graag horen. Verder probeer ik zo veel mogelijk via de site en het in de praktijk te leren. Groeten!

Welkom Kai. Als ik me niet vergis woont RogierV12 in Hilversem. Misschien mag je eens bij hem mee komen kijken. Houd wel rekening met een tijdstip ergens tussen twaalf en drie..........in de nacht.

Welkom... Bartezzz woont ook in Hilversum! Check anders dit kaartje even:

http://batchgeo.com/map/7a41ee6cfc407abecd59c69c69350eeb

Bedankt voor de warme verwelkoming! :-) smurf, waar en wanneer ben je bezig met poetswerk? Ik zou graag een keer van je uitnodiging gebruik maken. Ik ga is kijken wie er bij mij in de buurt zitten. Bedankt!

Vandaag spullen binnen gekregen en meteen maar een beetje begonnen. Ik ben begonnen met wassen. 2 emmers, was handschoen van valma ( heb ook nog die van Mothers) daarna kleien met pb klei en Pb spray en wipe. Wat een resultaat geeft dat! Daarna de Dap900 uit het plastic gehaald. Eerst met de oranje pad en Monello mezzo en daarna zwart met finish. Daarna met pb QD. Nou krijg ik niet alle krasjes weg met deze combinatie. Heb de ergste delen 2a3 keer gedaan. Moet ik een andere pad of polish hebben?? Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Grtz. Kai

Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die mij kunnen helpen. Ik moet denk ik echt meer gaan polijsten. Dus wat grover gaan. Ik zou nog steeds graag een keer met iemand mee willen kijken. Ik hoop dat dit mogelijk is. Grtz. Kai