• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kalk vrij water voor HD reiniger

Het lijkt me voor mij ideaal. Ik zit hier met kneiterhard water, dus misschien is het sowieso goed om zo'n ontharder van een paar duizend euro aan te schaffen, zodat ook alle andere apparaten langer meegaan. Ik was auto's altijd om acht uur 's ochtends (vinden de buren leuk), want watervlekken zitter er anders zó op.

Heb ook serieus aan een ontkalker zitten kijken voor heel het huis, maar hoorde van Tim dat hij het heeft gehad in zijn huis.
En het eruit heeft gehaald omdat alle kranen kapot gingen, omdat het water te zuiver was.

Een los filter zou voor jouw ideaal zijn Jansen.

Ik heb hier in huis een Aquacell van 2000€ met tien jaar garantie
Ding is onderhousdsloos en vraagt alleen om de maand nieuw zout
De afstelling heb ik wel met de helft teruggezet, en af en toe PH en hardheid meten.
De leverancier verkoopt graag zout, maar teveel is inderdaad niet aan te bevelen

Buiten dat je geen kalkvlekken hebt, is het verbruik van wasmiddel aanzienlijk minder
En je huid voelt zachter aan na het douchen

Overigens lost bestaande klakaanslag met de tijd ook op
Onze keramische kranen geven tot nu toe geen problemen

Heb weer het idee aangepast.
Watertank komt tussen houten balken van het dakterras te hangen, precies boven waar de HD reinger altijd staan.
3 meter slang naar beneden en klaar.
Geen tank op wieltjes, geen gesleep.