Detailers,
Ik heb de type auto die ik rijd niet kunnen vinden in het forum. Het steekt niet maar draagt wel de naam , ik rijd een Citroën C4 Cactus. Zo'n botsauto met van die bumpers. Ik rijd een witte variant met zwarte bumpers. De auto bestaat uit diverse lak, piano lak (kunststof?) en die bumpers. De bumpers hebben volgens citroen geen speciale behandeling nodig voor schoonmaken. Wel zit de verwering er snel in.
Dit is mijn eerste eigen auto en die wil ik graag goed onderhouden. Ik wil er geen honderden euro's aan spenderen maar hij moet er gewoon redelijk tot goed bij staan. Polijsten en waxen wil ik nog even mee wachten omdat ik even aan wil kijken hoe dit gaat. Ik heb geen HD reiniger en wil met twee emmers gaan werken. Ik rijd redelijk veel en vang dan ook veel vliegen. De auto staat thuis altijd geparkeerd onder bomen.
Zouden jullie voor de verschillende soorten materiaal voor iets anders kiezen?
Het lijstje wat ik zelf in gedachten heb:
2x Grit Guard emmer 19 liter
1x Grit Guard zwart
1x Dodo Juice - Born to be mild
1x Turtle Wax - Clearvue Rain
1x Monello - Wash Mit
1x Monello - lege fles met verdeling en sprayer 700ml - 3pack
1x Monelle - Lavara Sam
1x Poorboys World - Bug Squash - 473ml
1x Poorboys World - Mesh Microfiber Bug Towel - 39x39cm
1x Dodo Juice - Mint Merkin - Microfibre Window Cloth
1x Auto Finesse - Crystal Glass Cleaner - 500ml
1x Monello - Piccolo Nero - 35x35cm
1x Monello - Senza Acqua Drying Towel 70 x 80cm
Ik heb de type auto die ik rijd niet kunnen vinden in het forum. Het steekt niet maar draagt wel de naam , ik rijd een Citroën C4 Cactus. Zo'n botsauto met van die bumpers. Ik rijd een witte variant met zwarte bumpers. De auto bestaat uit diverse lak, piano lak (kunststof?) en die bumpers. De bumpers hebben volgens citroen geen speciale behandeling nodig voor schoonmaken. Wel zit de verwering er snel in.
Dit is mijn eerste eigen auto en die wil ik graag goed onderhouden. Ik wil er geen honderden euro's aan spenderen maar hij moet er gewoon redelijk tot goed bij staan. Polijsten en waxen wil ik nog even mee wachten omdat ik even aan wil kijken hoe dit gaat. Ik heb geen HD reiniger en wil met twee emmers gaan werken. Ik rijd redelijk veel en vang dan ook veel vliegen. De auto staat thuis altijd geparkeerd onder bomen.
Zouden jullie voor de verschillende soorten materiaal voor iets anders kiezen?
Het lijstje wat ik zelf in gedachten heb:
2x Grit Guard emmer 19 liter
1x Grit Guard zwart
1x Dodo Juice - Born to be mild
1x Turtle Wax - Clearvue Rain
1x Monello - Wash Mit
1x Monello - lege fles met verdeling en sprayer 700ml - 3pack
1x Monelle - Lavara Sam
1x Poorboys World - Bug Squash - 473ml
1x Poorboys World - Mesh Microfiber Bug Towel - 39x39cm
1x Dodo Juice - Mint Merkin - Microfibre Window Cloth
1x Auto Finesse - Crystal Glass Cleaner - 500ml