• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kan ik het water in de paswasher laten staan tussen de detailklussen?

Scooby

Detailing rookie
28 apr 2011
128
0
Hoe doet iedereen dat? Ga je na elk klusje die paswasher leeg gooien of doe je de gammaseal erop en pakt hem dan de volgende poetsklus weer?

En kan het dat je het water erin laat staan of gaan die veren roesten? Ik vind het leuk om s'avonds even een plaatdeel te doen ipv in één keer een hele auto. Het is dan makkelijker om de padwasher gewoon vol te laten staan.

Veren roesten niet, heb m hier ook wel eens een week laten staan (vergeten:)_[] ), maar als je hem echt intensief gebruikt word het er niet frisser op en niet makkelijk schoon te maken.

Ik heb één keer mijn pads een nacht laten overnachten in een emmer met wat sop maar de volgende dag keek het water grijs en nadat ik de emmer leeg gekiept had zat er allemaal grijze aanslag, ik verwacht polijst stof, in de emmer. Kreeg het nog wel schoon maar in denk dat het in je padwasher op den duur te goor wordt.

De kans dat er organisch materiaal in je spoelwater komt is niet gering. Dan bederft het hele zooitje.
Eén dagje overslaan zal wel kunnen, langer zou ik niet aanraden

Hans

Hier ook na iedere detail de emmer legen en meteen ook even uitspoelen en reinigen.
Volgende klus weer lekker met schoon materiaal aan de slag.

Ik heb hem met de gamma seal is een week weg gezet en ik moet zeggen dat ik geen rare geur oid ontdek hebt. Wel is het water wat grauw natuurlijk maar dat is het na 1x schoonmaken al.

Maar doen jullie er alleen schoon water in dan? Of doen jullie iedere keer weer zo'n speciale schoonmaak spul erin?

Apc heb ik wel maar in zo'n grote emmer wat versta je dan onder een paar druppels? Of zal schoon water met alleen wat apc op de vieze pad sprayen voldoende zijn?

Ik vul de washer altijd gewoon met water, en spray altijd voor het wassen de pad in met APC 1:4, pads worden altijd goed schoon.