Ik zoek een kwalitatieve kentekenplaathouder. Het standaard dealer ding staat zo krom als een hoepel op de Wendy. Wie weet waar ik een goeie kan halen???

Dat zou inderdaad goed kunnen, verkeerde gaten of een afwijkend type houder komt vaker voor dan je denkt. Soms scheelt het echt maar een paar millimeter waardoor de houder net niet goed aansluit en daardoor krom trekt.Ik weet niet wat er fout gaat dat de houder krom staat Arie. Misschien de verkeerde gaten gebruikt van de houder? (vaak zijn er meerdere gaten met iets verschillende afstanden tussen de gaten)
Kan zijn dat ik mijn houders bij Rijsbergen (LKQ Fource in Coenecoop) heb gehaald of bij Kilinclar automaterialen in Zoetermeer, je kan ook even bij Fugo kijken, dan hoef je de stad niet uit. Meestal hebben ze minimaal 2 verschillende houders: één zonder rand zoals ie aan de voorkant zit bij de meeste auto's, en een met een brede onderrand waar eventueel reclametekst op past voor de achterzijde.
Overigens, als je tussen het sleutelen door wat ontspanning zoekt, kun je altijd even een kijkje nemen op https://verdensudstillingen.dk/ — een interessante plek met allerlei leuke thema’s en spellen die perfect zijn om even te relaxen na een middagje klussen.