Amai, ik bloos er van
Mijn wangen hebben nu dezelfde kleur als mijn nieuwe auto... Dank allemaal voor de complimenten. Ben ook wel trots op de hele configuratie. Maar ja, meer dan wikken en wegen en veel, heel veel zoeken in boekjes en websites om persoonlijke detail-aanpassingen uit te dokteren, heb ik niet gedaan. Jawel, hard werken om het beetje te kunnen betalen. En straks dus hard genieten!
Leuk ook dat hier meerdere mensen zijn die ook AF of AW-forum volgen en mij al kenden. Was dus ook tip van een forummer daar (uit Bergschenhoek ook nog) om het verslag hier te posten.
De zomervelgen waren gepland voor poetsbeurt vandaag. Lang leven een inpandige garage, geïsoleerd en met radio'tje. Missie geslaagd!
Gelukkig had ik ze al gewassen, met Iron-X gereinigd en gekleid toen ik ze paar weken geleden heb opgehaald. Wassen en afspuiten met huidige temperaturen is geen aanrader... Inmiddels zijn de banden er al opgelegd, dus setje is gebruiksklaar. Ahum, bijna, want beschermlaag ontbrak nog!
Vandaag gedaan
- met APC afgedaan en opnieuw gekleid want wel wat rubbervegen van opleggen banden
- polijst SSR1
- eraser
- CQuartz UK (experiment, na hele auto nog genoeg in flesje dus probeer ik het eens ipv D-Lux apart te kopen nu)
En voor de geïnteresseerden: de banden zijn Continental ContiSportContact 5P 255/40 ZR 19 extra load, dot AF5W.