• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ketelapper: nieuw met Audi A6 (2013) detailing vóór aflevering

Amai, ik bloos er van :) Mijn wangen hebben nu dezelfde kleur als mijn nieuwe auto... Dank allemaal voor de complimenten. Ben ook wel trots op de hele configuratie. Maar ja, meer dan wikken en wegen en veel, heel veel zoeken in boekjes en websites om persoonlijke detail-aanpassingen uit te dokteren, heb ik niet gedaan. Jawel, hard werken om het beetje te kunnen betalen. En straks dus hard genieten!

Leuk ook dat hier meerdere mensen zijn die ook AF of AW-forum volgen en mij al kenden. Was dus ook tip van een forummer daar (uit Bergschenhoek ook nog) om het verslag hier te posten.


De zomervelgen waren gepland voor poetsbeurt vandaag. Lang leven een inpandige garage, geïsoleerd en met radio'tje. Missie geslaagd!

Gelukkig had ik ze al gewassen, met Iron-X gereinigd en gekleid toen ik ze paar weken geleden heb opgehaald. Wassen en afspuiten met huidige temperaturen is geen aanrader... Inmiddels zijn de banden er al opgelegd, dus setje is gebruiksklaar. Ahum, bijna, want beschermlaag ontbrak nog!

Vandaag gedaan :)
- met APC afgedaan en opnieuw gekleid want wel wat rubbervegen van opleggen banden
- polijst SSR1
- eraser
- CQuartz UK (experiment, na hele auto nog genoeg in flesje dus probeer ik het eens ipv D-Lux apart te kopen nu)

Zomerwielengepoetst1_zps0216b8ce.jpg


En voor de geïnteresseerden: de banden zijn Continental ContiSportContact 5P 255/40 ZR 19 extra load, dot AF5W.
 
:party: wat een feestje, zo'n detailbeurt op een gloednieuwe auto! Ben blij dat je de show off ook hier hebt geplaatst. Hier zitten de echte kenners :) Nog 2 weken en dan eindelijk rijden!
 
Ik kom je ook overal tegen :) Dit al op twee fora gelezen maar eigenlijk is dit de plek waar het thuis hoort! Prachtige bak, nog eventjes wachten.

Groet, Peter
 
Haha poetsertje! Jij natuurlijk ook hier... Ik als nooby daar niet bij stilgestaan :) Die actiefoto van jou zelf vol concentratie aan de lakknuffelarij op mijn auto is avatar-waardig w^^w
 
Wat een bak zeg.... snap niet dat mensen dit kunnen betalen haha, maar als je het kan is het ook wel genieten met een hoofdletter G!
 
Inderdaad het topic waar het thuishoort.

Het was leuk om met lotgenoten aan deze auto te werken. Het was een gezellige dag.
Voor de volgende over +/- 3 jaar heb ik alweer een plakje in de agenda gereserveerd. ;)
 
hoi Ketelapper,

Volgens mij reed jij vandaag met je mooie Audi rond 8:00 uur op de rondweg bij Den Bosch

Sleon
 
Yep! Op weg naar kantoor in Boxtel :)
Ik kan natuurlijk niet meer anoniem over de weg, nu... Auto is vrijdag jl. afgeleverd; vanochtend bij 1.000km eerste tankstop gehad.
 
Alweer ruim 8 maanden verder, en inmiddels 47.000km op de klok! Dit topic eens even aanvullen met foto's van interieur en van de auto op zomervelgen :)



Dashboard vanuit vogelperspectief (lang leve panoramadak!)

DSCN0107_zps60b72ec4.jpg


De vier-zone-airco. Lijkt me stug dat de airco in zo’n compacte ruimte daadwerkelijk vier verschillende temperaturen kan regelen, maar het display ziet er wel gaaf uit zo achterin.

DSCN0108_zps39faa9a2.jpg


Verlichtingsmodule voorin, inclusief bediening van panoramadak en homelink.

DSCN0111_zpsb8d37c09.jpg


Heerlijke stoelen! En alcantara middenbanen wel eens leuk, na 9 jaren lang dezelfde S-line ‘stof Speed’ middenbanen (A4 B6 en 3x A6 4F, 2003-2013, m.u.v. jaartje Passat).

DSCN0112_zps508d7a97.jpg


Zij-inkijk voor

DSCN0113_zps21050fdd.jpg


Zij-inkijk achter


DSCN0114_zps9eb364cd.jpg




Foto's op zomervelgen:

DSCN0115_zps5042883d.jpg


DSCN0123_zps8918d302.jpg


DSCN0119_zps5bf76d59.jpg


DSCN0118_zps62784bcd.jpg


DSCN0117_zpsedd2e4f4.jpg


DSCN0116_zpsb665ce7e.jpg




Details:

DSCN0121_zps7b8e1458.jpg


DSCN0122_zps3393a4e7.jpg


DSCN0120_zps3a20b107.jpg


DSCN0124_zps934c71bf.jpg