• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Keuze DAP900 pakket

Vandaag toch maar de knoop doorgehakt en een dap900 met wat extra pads en scholl produkten aangeschaft en natuurlijk de spray and wipe. De 20% korting was te verleidelijk!!

​denk dat de nieuwe wellicht ook wat teveel van het goede is voor een beginner.

bedankt voor alle tips.

Ik denk dat je de juiste keuze heb gemaakt!

Een grotere uitslag is mooi... Maar dan moet je er voor het mooie wel een kleinere bij hebben.

Veel plezier er mee!

Vandaag voor het eerst de DAP gebruikt op mijn peugeot 206SW HdIF GTi (tja best een mond vol voor zo'n mini station rofl)

Haalde met de Sholl S3 en een gele Monello pad niet de correctie die ik nodig had. Wel een heel eind mee gekomen, maar een aantal krasjes toch niet weg gekregen. Toch maar eens gaan kijken voor een wat 'heftigere' combinatie.

Helaas ook niet de hele auto klaar gekregen. Wel helemaal gewassen, daarna het dak gekleid en weer gewassen. Het dak eerste met de Scholl S30+ aangepakt met een gele pad, maar dat bleek al heel vlug niet voldoende. Daarna overgestapt op de Scholl S3. Na het polijsten het dak afgenomen en met poorboys ex-p in de was gezet en afgetopt met een laagje Natty blue. Omdat ik toch wat tijd over had ook nog dezelfde handelingen op de motorkap losgelaten. Helaas was mijn tijd toen op, had nog wat andere afspraken in de middag. Wel aardig blij met het resultaat. Niet 100% strak, maar voor een eerste keer was ik wel heel blij.

heb wel een nadeel ontdekt, dacht dat de auto nog best in de lak stond, maar de motorkap heeft toch best wat steenslag. Wellicht kan ik van de zomer maar eens gaan oefenen met plaatselijke lakherstel.

Nu van de week maar eens in de avonden de deuren en schermen weer gaan wassen, kleien en dan met de DAP aan de gang :jippie:jippie