• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Keuzestress andere auto, wat is jullie keus?

Mooie kar man :p en ook nog gemakkelijk met Kids. Wij zitten hier momenteel met onze 3de mpv en met 3 Kids is het wel een hebbedingetje :D maar als er hier terug een 2de wagen bijkomt zal het wel terug een gewone wagen worden voor mij en de mpv voor de vrouw. De zithouding ka me nog steeds niet bekoren
 
  • Leuk
Reactions: Tomsel
Goede keus. Ik zag laatst nog een Touran rijden (R-line) en dat zag er best goed uit. Moest toen nog even aan je denken. Moet wel zeggen dat de S-Max zeker in deze uitvoering toch ook mijn keuze zou zijn. Ben heel benieuwd hoe die je gaat bevallen. Alvast heel veel mooie en plezierige km's toegewenst.
 
  • Leuk
Reactions: Tomsel
Gefeliciteerd. Prachtig mooie autorun toevoeging naast de VW. Geweldige kleur met mooie passende velgen in de grijs tint. Veel fijne onbezorgde kilometers met het gezin.

Mooie auto met multi plezier op gebied van uitstraling, het rijden, dankbaar polijsten en iedere wasbeurt weer voldoening.

Vaak bij staan kijken en dromen bij de dealer bij zelfde kleur combi ST Focus.
 
  • Leuk
Reactions: Tomsel
Mooie auto, bij ons in het dorp staat er ook 1 Dik ding en een dikke motor :D
Chippen stage 1 levert ook een hoop op
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210312-185546.jpg
    Screenshot_20210312-185546.jpg
    42,5 KB · Weergaven: 69
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Tomsel
Mooie kar man :p en ook nog gemakkelijk met Kids. Wij zitten hier momenteel met onze 3de mpv en met 3 Kids is het wel een hebbedingetje :D maar als er hier terug een 2de wagen bijkomt zal het wel terug een gewone wagen worden voor mij en de mpv voor de vrouw. De zithouding ka me nog steeds niet bekoren
Bij ons is de s-Max ook voor de vrouw des huizes en de kids. Pappa rijdt waarschijnlijk het meest in zijn Passat!
 
  • Grappig
Reactions: kawazxr
Gefeliciteerd en alvast veel veilige kilometers.
Maar hoezo, voor de RDW een rondje polijsten. Ik zou het erna doen, kun je de schade mooi met een krijtje aangeven
 
  • Leuk
Reactions: Tomsel en RARX
Ja klopt, er zijn toch wel een aantal bedrijven zoals https://www.bbpartners.nl/ die "schades/lak beschadigingen " aanvinken met een krijtje en zo de BPM omlaag halen. Hier zie je vaak de dikste audi's Porsches enz langs komen en vertrekken als giraf met allemaal cirkels erop om de beschadigingen.
Die beschadigen worden dan van de BPM afgetrokken doordat ze bijvoorbeeld moeten worden herspoten (niet dat ze dat dan echt gaan doen). En dit scheelt natuurlijk het meest bij autos van 50k +. Maar ik zou je nieuwe auto pas aanpakken na de keuring door de RDW.