• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kever Cabrio (Beetle)

Wax Master

Detailing chief
16 mei 2008
467
103
53
Afgelopen zaterdag had ik een Kever cabrio op het programma.

De cabriokap kon wel een onderhoudsbeurt gebruiken, deze was inmiddels vaal geworden en ook zag je hier en daar alg zitten.
verder op het 1e gezicht viel het mee maar na een grondige was beurt kwamen toch de swirls te voorschijn. tijd voor plan van aanpak!

stappen!

het wassen van de auto incl de cabriokap met de shampoo plus!

de cabriokap behandelen met de canvascleaner uit de marine line icm een zachte borstel en een zachte tandenborstel voor de naden en de randjes.

kap ff laten drogen voor dat ik hem weer waterdicht maak met de canvas proctectent uit de marine line

kleien met de rode klei en LT 1:1

wassen met de shampoo plus. drogen met de Watermagneet.

de kap heb ik 4 lagen protectent gegeven.


de buitenkant:
- gehele auto behandeld met het Solo systeem van meguiars ( fijn syst!) icm de AEG rotery

2 lagen m21 2.0
en voor de verandering getopt met Smartwax comcourso wax ( moet zeggen dat ie me heel erg mee viel!)

banden met de tyergel, wielkasten met all season dressing
interieur:
alles, leer, kunstof behandeld met poorboys Natural Look dressing ( vind ik er fijn goedje)

en dan nu de fotos ( let op de volgorden zal wel weer niet kloppen :? :oops: )
Voor:
Afbeelding025-1.jpg

Afbeelding020-1.jpg

Afbeelding039-1.jpg

Afbeelding056.jpg

Afbeelding038-1.jpg

Afbeelding057.jpg



NA:
Afbeelding059.jpg

Afbeelding058.jpg

Afbeelding046.jpg

Afbeelding045.jpg

Afbeelding041.jpg

Afbeelding040.jpg

Afbeelding036-2.jpg

Afbeelding031-1.jpg

Afbeelding021-1.jpg

Afbeelding036-1.jpg


bedankt voor het kijken8d
 
Mooi gedaan, ziet er weer erg goed uit!

Wij hebben dezelfde nummerplaathouder, ook met www.cabriocentrumnederland.nl erop. Heb jij hem daar ook gekocht?
 
Nice Cees! Maar idd geen M16??? Stap je van je geloof af? ;)
 
nee die 6 bliken gaan nog wel ff mee, maar ach je moet af en toe een vergelijkings materiaal hebben he:grinning:

alom ben ik niet ontevreden, mja qua duurzaamheid ?? weet ik niet of het aan de M16 kan tippen:cool:
 
Iggy;

jij hebt er zeker nog niet mee gewerkt :D:


en dan de vermelding dat het niet meer gemaakt wordt:confused: dus inslaan is het advies
 
in amerika niet ..er schijn een stof in te zitten dat slecht is voor het milieu.

in europa is er nog wel een voorraad maar ook die is eens op..vandaar

iggy, als je de M16 nog niet hebt geprobeert dan mis je inderdaad wat :! :D