• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kia Black Special.

Kia Black special.

Detailing addict
4 sep 2012
13
60
Vandaag maar weer eens de auto van binnen en buiten gewassen.
Namelijk met de nieuwe spullen die ik van de week weer binnen gekregen heb.
En zie hier het resultaat:

Foto-OVWTO4M8-D.webp

Foto-6OLWGZIQ-D.webp

Foto-8Z6IHOTC-D.webp

Foto-NWPNGKRV-D.webp

Foto-7MVYTEX7-D.webp

Foto-UA8A7DOY-D.webp

Foto-L8CZM3OL-D.webp

Ik heb het volgende gedaan:
Gewassen met dodo juice.
Daarna de velgen met dodo juice.
Afgedroogd ism de QD +
Binnenkant ff gestofzuigd en alle kunststof kappen bewerkt met ultimate protection

Ben nog een beginner dus moet nog het een en ander leren.
Hoop dat jullie het wat vinden.

Mvg.

Oh dat zal ik er de volgende keer bij doen.
Ik was zo tevreden met me resultaat dat ik alleen foto's heb genomen na dat ie gewassen was.

Het enige waar ik wel van schrok was de harsverwijderaar van valma.
Ik had namelijk wat hars zitten op me achterscherm en heb toen een klein beetje harsverwijderaar aangebracht maar dat sloeg helemaal wit en benzine kleurig uit. Moest vrij lang poetsen om het niet meer zo te zien.

Dus pas daar wel mee op als mensen daarmee aan de gang gaat.
of ik doe wat verkeerd. Dat kan ook natuurlijk.

Zelf ken ik de valma harsverwijderaar niet,wellicht dat iemand hier nog wat over gaat vertellen. Een hars verwijderaar gebruik ik eigenlijk zowiezo niet en zeker in de winter niet,.Zomer periode kan ik me voorstellen om het te gebruiken. Iron x en Tar x ,foamen, kleien is meestal voldoende hier. Heb het wel staan voor het geval ik een auto krijg die onder een boom heeft gestaan.

Wil volgende keer wel een filmpje van het van binnen wassen zien, gewoon met de hoge druk?

Nu on topic, ziet er weer strak uit :)